Salon obuwniczy CCC pojawi się na liście najemców Centrum Handlowego Auchan Gdańsk po planowanej na lata 2015-1016 przebudowie. Firmy CCC S.A. i Immochan podpisały umowę na wynajem lokalu o powierzchni 575 m kw. CCC SA to kolejny najemca, który zdecydował się na kontynuację współpracy z Immochan.
Planowana przebudowa Centrum Handlowego Auchan Gdańsk cieszy się sporym zainteresowaniem obecnych najemców. Część z nich już podpisała nowe umowy, inni są w trakcie negocjacji warunków. W drugiej połowie 2016 roku Centrum Handlowe Auchan Gdańsk stanie się większym i bardziej nowoczesnym obiektem z kompleksową i udoskonaloną ofertą zakupową. Po rozbudowie zwiększy się powierzchnia centrum i liczba najemców. Na przestrzeni handlowej ponad 20 tysięcy m kw. powstanie 65 sklepów.
Grupa CCC to ponad 700 sklepów zlokalizowanych w nowoczesnych centrach i galeriach handlowych w 14 krajach, własna fabryka butów skórzanych, 7 tys. pracowników i 25 milionów par butów sprzedawanych w ciągu roku.
Grupa CCC dba o pozytywny wizerunek swoich marek oferując bogatą i zróżnicowaną ofertę produktową skierowaną do szerokiego grona odbiorców. CCC działa w oparciu o zasadę „house of brands”, polegającą na sprzedaży wielu marek obuwia pod jednym dachem. Największą popularnością w CCC cieszy się skórzana marka obuwia Lasocki. W okresie jednego roku firma oferuje ponad cztery tysiące wzorów. Każda kolekcja obejmuje modele casualowe w modnych fasonach i kolorach, jak i eleganckie klasyczne obuwie dla kobiet i mężczyzn. Jednocześnie CCC pamięta o swoich najmłodszych klientach, oferując w sprzedaży szeroką gamę obuwia dziecięcego w najróżniejszych wzorach. Udział Grupy CCC w rozdrobnionym rynku obuwia w Polsce jest szacowany na 17-18%.
Modne i atrakcyjne cenowo produkty oferowane są klientom w sklepach własnych w Polsce, na Słowacji, na Węgrzech, w Czechach, Austrii, Słowenii, Chorwacji i Turcji oraz w sklepach franczyzowych w krajach nadbałtyckich, Rosji, Ukrainie, Rumunii i Kazachstanie. Strategia Grupy CCC zakłada osiągniecie pozycji lidera w krajach Europy Środkowej przy zachowaniu wysokich parametrów rentowności i zwrotu z kapitału własnego. W latach 2013-2015 Grupa CCC planuje powiększenie powierzchni handlowej o ponad 80% (ponad 150 tys. m kw.). Bardzo dobra sytuacja finansowa, niski poziom długu oraz jasna i klarowna wizja rozwoju pozwala myśleć spółce również o podbijaniu nowych rynków.
Tagi: