W III kwartale 2014 r. Grupa Kapitałowa CCC S.A. zanotowała 416,18 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznaczało wzrost o 13,9% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Wzrósł także zysk netto, który w raportowanym okresie wyniósł 40,24 mln zł i był wyższy niż w IIIQ 2013 r. o 59,1%.
Spółka umacniała swój wizerunek i rozwijała sieć salonów firmowych. Trzeci kwartał 2014 roku stał pod znakiem dalszej ekspansji na zagranicznych rynkach. CCC SA otworzyło 5 sklepów w Niemczech, 3 w Chorwacji, po 1 na Węgrzech i Słowacji oraz 2 franczyzowe w Rumunii.
Na dzień 30 września 2014 roku sieć sprzedaży Grupy Kapitałowej CCC S.A. obejmowała 692 placówki. Powierzchnia sprzedaży w placówkach własnych wzrosła o 20,7% i wynosiła w tym dniu 258,2 tys. m kw. w stosunku do 213,9 tys. m kw. w analogicznym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia sprzedaży w placówkach franczyzowych spadła o 0,5 % i na dzień 30.09.2014 r. wynosiła 18,5 tys. m kw.
Tagi: