Castorama wdrożyła program do obsługi osób niesłyszących

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-06-27 | 15:06
Spółka Castorama Polska wdrożyła system, który znacznie ułatwia osobom z wadami słuchu i niesłyszącym robienie zakupów we wszystkich sklepach jej sieci. Nowe rozwiązanie zapewnia klientom i obsługującym ich pracownikom stałe wsparcie certyfikowanych tłumaczy języka migowego. Firma chce wyrównywać standardy obsługi wszystkich kupujących, w tym również posługujących się językiem migowym.
Wychodząc naprzeciw potrzebom osób niesłyszących, Castorama Polska zdecydowała się na wdrożenie systemu „Seventica” we wszystkich swoich sklepach. W punktach obsługi klienta pojawiły się specjalne oznaczenia, które sygnalizują, że nabywcy z wadami słuchu mogą uzyskać tu wsparcie. Dzięki nowemu rozwiązaniu pracownik sklepu może w dowolnej chwili połączyć się z tłumaczem języka migowego. Kontakt na żywo pozwala ustalić potrzeby osoby niesłyszącej i umożliwia zapewnienie jej obsługi na wysokim poziomie. Po pomyślnym przeprowadzeniu testów systemu w trzech wybranych sklepach, firma wdrożyła go 16 czerwca we wszystkich swoich obiektach.
- Dbanie o dostępność naszej oferty jest jednym z głównych elementów strategii rozwoju Castorama Polska. Stale podejmujemy więc nowe działania, które ułatwiają zakupy w naszych sklepach. W tym celu szkolimy pracowników, doskonalimy ekspozycję towaru i łańcuch dostaw. Teraz dzięki nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym możemy zapewnić klientom i pracownikom w całej Polsce jednakowe wsparcie tłumaczy języka migowego. Ułatwi to znacznie osobom niesłyszącym korzystanie z naszej szerokiej oferty i ze wsparcia naszych pracowników. Dzięki wyrównywaniu standardu obsługi klientów, nowy system doskonale wpisuje się też w naszą strategię CSR. – mówi Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. komunikacji i zarządzania zmianą w Castorama Polska Sp. z o.o.
Castorama jako pierwsza sieć DIY w Polsce wdrożyła nowoczesny system umożliwiający kontakt na żywo z tłumaczem języka migowego. Będąc największą firmą w swojej branży, podejmuje również wiele innych działań budujących jej pozycję lidera w zakresie CSR. Spółka czerpie w tym obszarze m.in. z bogatych, międzynarodowych doświadczeń Grupy Kingfisher, której jest częścią, realizując strategię Net Positive. Zakłada ona wyjście poza schemat organizacji, które starają się jedynie zminimalizować swoje niekorzystne oddziaływanie na środowisko. Castorama Polska kładzie nacisk na wdrażanie rozwiązań, które wspierają otoczenie, pomagają klientom w wyborze produktów i usług ułatwiających zrównoważony rozwój i ekologiczny styl życia.
Ponadto spółka wdraża również własne pomysły w ramach strategii Net Positive, np. w zakresie kontaktów ze społecznościami lokalnymi. Taką inicjatywą jest m.in. ogólnopolski program Majsterkowo, mający pobudzić kreatywność najmłodszych i zwiększać ich samodzielność. Polega on na organizacji bezpłatnych warsztatów edukacyjnych, w których biorą udział dzieci ze szkół podstawowych. W czasie zajęć odbywających się w sklepach Castorama w różnych częściach naszego kraju dzieci „majsterkują” pod opieką nauczyciela i pracowników. Uczestnicy warsztatów mogą dowiedzieć się np., jak dbać o środowisko naturalne, segregując odpady, oszczędzając energię i robiąc użytek z niepotrzebnych już materiałów oraz popsutych przedmiotów.

Tagi:
Oceń artykuł:

Castorama wdrożyła program do obsługi osób niesłyszących

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.