W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest promowanie zdrowego odżywiania oraz aktywnego stylu życia, Carrefour został sponsorem 15. Poznań Maratonu i kibicował biegaczom 12 października. Sieć była także wyłącznym fundatorem owoców i innych produktów spożywczych, które znalazły się w punktach odżywiania na trasie i na mecie biegu.
Carrefour Polska promuje zdrowy tryb życia realizując strategię biznesu odpowiedzialnego społecznie. Poza wsparciem maratończyków w dniu imprezy w stolicy Wielkopolski, sieć zorganizowała też w dniach 10 i 11 października konsultacje dietetyczne w jednym z hipermarketów Carrefour w Poznaniu. Eksperci doradzali osobom przygotowującym się do 15. Poznań Maratonu co jeść przed i po długim biegu, a także jak się szybko zregenerować. Jednocześnie wszyscy klienci mogli dowiedzieć się jak właściwie się odżywiać i prawidłowo komponować swoje posiłki.
Sezon biegowy tej jesieni Carrefour rozpoczął sponsorując 32. Wrocław Maraton, który odbył się 14 września, a następnie wspierał biegaczy podczas 36. PZU Maratonu Warszawskiego.
Angażowanie się w sponsoring imprez sportowych oraz zachęcanie klientów, a także całego społeczeństwa polskiego do aktywnego spędzania czasu i zdrowego odżywiania to elementy kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour. Sieć promuje aktywny styl życia także wśród swoich pracowników: wszyscy chętni otrzymali bezpłatne pakiety startowe na maratony sponsorowane przez firmę.
Tagi: