Carrefour Polska otworzył właśnie nowy hipermarket w Pile będący
jednocześnie 96. hipermarketem tej sieci w Polsce. Spółka realizuje
także szereg innych inwestycji na polskim rynku, m.in. modernizuje swoje
hipermarkety oraz centra handlowe i rozwija sieć franczyzowych sklepów
osiedlowych. Carrefour planuje również otwarcia kolejnych hipermarketów w
nowobudowanych dwóch warszawskich galeriach handlowych oraz
zakończenie inwestycji w Sochaczewie.
Nowy hipermarket Carrefour został otwarty 17 października br. w nowopowstałym centrum handlowym zlokalizowanym tuż przy dworcu PKP w Pile. Oferuje on nowoczesną, przestronną halę sprzedaży o powierzchni 3,5 tys. m kw., gdzie klienci znajdą ponad 30 tys. różnych produktów. Oferta nowego hipermarketu Carrefour opiera się na różnorodności, tak aby każdy z klientów mógł znaleźć tam wszystko, czego potrzebuje. Wyróżnikiem Carrefour w Pile są m.in. szeroki wybór warzyw i owoców w ramach „Targu Świeżości”, mięsa i wędliny tradycyjne z własnej Wędzarni Carrefour czy najlepszej jakości regionalne produkty od wielkopolskich producentów i dostawców. Dodatkowo hipermarket oferuje atrakcyjny wybór artykułów przemysłowych i ciekawych promocji handlowych. W nowym sklepie klienci mogą skorzystać z 13 stanowisk kasowych obsługiwanych w systemie tzw. „jednej kolejki”, a podczas codziennych zakupów wspiera ich ponad 100 pracowników sieci.
Otwarcie nowego hipermarketu w Pile to nie jedyna inwestycja Carrefour Polska w czwartym kwartale bieżącego roku. Na przełomie października i listopada Spółka zakończy budowę swojego flagowego projektu w Sochaczewie oraz będzie kontynuowała modernizację działających już hipermarketów oraz supermarketów. Uzupełnieniem aktywności inwestycyjnej Carrefour są realizowane obecnie przebudowy największych centrów handlowych z portfolio Spółki w Gdańsku, Tomaszowie Mazowieckim oraz Olsztynie.
Plany inwestycyjne Carrefour w Polsce wybiegają już znacznie dalej w przyszłość. Obok zaplanowanego na przyszły rok otwarcia hipermarketu w Wołominie, Spółka podpisała kolejne umowy najmu powierzchni pod swoje hipermarkety w kluczowych galeriach handlowych Poznania i Warszawy.
- Naszym priorytetem jest utrzymanie wysokiego tempa rozwoju i inwestycji, dzięki którym już prawie milion klientów tygodniowo ma szansę zapoznać się z szerokim wyborem produktów w naszych sklepach – mówi Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska. - W ostatnim czasie sfinalizowaliśmy również kilka kluczowych umów najmu powierzchni w galeriach handlowych, które wyznaczają kierunki inwestycji Carrefour na najbliższe lata. Nasza marka pojawi się w tak prestiżowych i nowoczesnych lokalizacjach jak Galeria Wilanów i Galeria Północna w Warszawie czy C.H. Posnania w Poznaniu. - dodaje Prezes Zarządu Carrefour Polska.
Tagi: