Największą powierzchnią spośród nich dysponuje drogeria Rossmann (959 m kw.). Modowe butiki zajmują odpowiednio: 95 m kw. (Calzedonia) i 76,5 m kw. (Recman).
W ofercie pochodzącej z Włoch Calzedonii dominują wyroby bieliźniarskie i pończosznicze dla wszystkich grup klientów – kobiet, mężczyzn i dzieci.
W sektorze modowym ofertę galerii handlowej w Gliwicach wzmocnił także Recman – polska firma odzieżowa szyjąca głównie dla mężczyzn. Jej flagowym wyrobem są garnitury oraz marynarki, ale asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz akcesoria. Pierwszy w Gliwicach salon Recman jest jednocześnie jednym z pierwszych tej firmy wykonanych według nowego shop conceptu.
To już kolejne, w ostatnim okresie, otwarcia nowych sklepów w gliwickim obiekcie handlowym. Niedawno uczyniły to m.in. C&A oraz Marilyn.
–
To pokazuje dynamikę zmian, jakie zachodzą w tej chwili w rekomercjalizowanym przez nas centrum – mówi Grzegorz Filipczyk, dyrektor zarządzający centrum handlowym, z ramienia JLL. I zapowiada następne inauguracje, a wśród nich kolejny debiut na gliwickim rynku – tym razem znanej na całym świecie sieci restauracji Subway.
Tagi: