Calzedonia Ocean Girls, innowacyjny, unikalny format telewizyjny, pełen emocji i niepowtarzalnej przygody, to zupełnie nowy sposób komunikacji – wymarzony projekt dr. Sandro Veronesi, który od lat poszukuje nowych możliwości komunikowania swojej firmy, zestawiając w nowatorski sposób różnorodne rozwiązania rynkowe.
-
Jest to zapowiedź nowoczesnej platformy, bazującej na idei dwustronnej komunikacji między marką a konsumentami, łączącej relaks, rozrywkę i duże zaangażowanie emocjonalne widza. Program Calzedonia Ocean Girls to także niepowtarzalna możliwość poznania na nowo gwiazd, pokazania ich pozytywnych cech i wartości – zaprezentowania ich jako prawdziwych kobiet, dla których założyłem swoją firmę. Głęboko wierzę w ten projekt i cenię go ze względu na jego charakter, pasję i determinację - opowiada o projekcie twórca i prezes Grupy Calzedonia.
Założeniem programu jest spotkanie kobiet, które rezygnują z obcasów i wyszukanych stylizacji, aby przenieść się na egzotyczną wyspę, gdzie będą konkurować w serii sportowych testów. Co tydzień postawione będą przed nowym wyzwaniem. Większość z nich związanych będzie z żywiołem wody, a wszystkie łączyć będzie wspólna cecha – będą wymagały wiele wysiłku i zaangażowania, czyli wartości, które powinny być bliskie prawdziwej Ocean Girl. Zwycięży tyko jedna z nich, ta która przejdzie wszystkie próby sił. Ona zostanie na rok pierwszą ambasadorką marki Calzedonia.
Projekt reprezentuje wartości marki, takie jak odwaga, siła, zdecydowanie, determinacja czy duch współpracy. Celem programu jest odnalezienie kobiety, która będzie uosobieniem wszystkich cech idealnej ambasadorki marki Calzedonia.
Z główną wygraną wiążą się dodatkowe korzyści – pełna emocji podróż dookoła świata z przystankami w najpiękniejszych nadmorskich lokalizacjach, z której wrażenia będą opisywane na wyjątkowym blogu.
Program, składający się z 6 odcinków, emitowany jest na kanale Sky One HD od 16 maja o godzinie 20:20. Powtórki można obejrzeć na kanale Cielo.
Tagi: