Jesteśmy bardzo dumni z tego, że możemy przedstawić nasze pierwsze T-shirty, które uzyskały złoty certyfikat Cradle to Cradle™. Naszą inspiracją była natura, a T-shirty zostały zaprojektowane z myślą o ich drugim życiu. Oznacza to, że mogą one być ponownie wykorzystane lub poddane recyclingowi. Wierzymy, że moda może mieć pozytywny wpływ na otoczenie i cieszymy się, że możemy dostarczyć naszym klientom stylowe produkty i sprawić, żeby zrównoważona moda była dostępna dla każdego, a ubrania prezentowały wysoką jakość
– mówi You Nguyen, Dyrektor Kolekcji Damskich C&A.
Wprowadzenie na rynek ubrań z certyfikatem Cradle to CradleTM jest ważnym działaniem w ramach zrównoważonej strategii C&A, jak również logicznym krokiem, dla wiodącego detalisty rynkowego sprzedającego organiczną bawełnę, w kierunku jeszcze bardziej zrównoważonej produkcji. Kolekcja ta udowadnia, że możliwe jest tworzenie ubrań z myślą o ich kolejnym życiu i sprzedawanie ich po konkurencyjnych cenach.
Kolekcja C&A z certyfikatem Cradle to CradleTM będzie dostępna od 1 czerwca 2017 roku w sklepach stacjonarnych w 18 krajach europejskich oraz online.