Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, notuje wzrost sprzedaży detalicznej oraz hurtowej od początku 2014 r. Rośnie również marża detaliczna, która od stycznia do września zwiększyła się o 28,1% w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku.
Łącznie sprzedaż detaliczna i hurtowa spółki Bytom od stycznia do września br. wyniosła 70,3 mln zł, co oznacza wzrost o 26,4% w porównaniu do pierwszych dziewięciu miesięcy ubiegłego roku. W III kwartale Bytom zanotował o 25,2% wyższy wynik ze sprzedaży niż rok temu, notując 25,8 mln zł.
Zwiększyła się również szacunkowa marża brutto zrealizowana w tym roku. W III kwartale br. ukształtowała się ona na poziomie 13,2 mln zł.
Powyższe dane, tj. zrealizowana sprzedaż oraz marża w III kwartale 2014 r. oraz III kwartale 2013 r., jak również za III kwartały 2014 r. i III kwartały 2013 r. nie zawiera przychodów ze sprzedaży materiałów do produkcji podwykonawcom. Przychody ze sprzedaży materiałów podwykonawcom realizowane są na minimalnej marży.
Tagi: