Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, od początku 2014 r. notuje wzrost przychodów ze sprzedaży. Rośnie również marża brutto, która od stycznia do czerwca br. jest większa o 30% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.
Łącznie sprzedaż detaliczna i hurtowa spółki Bytom od stycznia do czerwca br. wyniosła 44,4 mln zł, co oznacza wzrost o 26,9% w porównaniu do I połowy ubiegłego roku. Od kwietnia do czerwca Bytom zanotował 20% wyższy wynik ze sprzedaży niż rok temu, notując 24,4 mln zł.
Zwiększyła się również szacunkowa marża brutto zrealizowana w tym roku. W II kwartale br. ukształtowała się ona na poziomie 13,5 mln zł, podczas gdy od stycznia do czerwca wyniosła 23,3 mln zł.
Powyższe dane, tj. zrealizowana sprzedaż oraz marża w II kwartale 2014 r. oraz II kwartale 2013 r., jak również za I półrocze 2014 r. i I półrocze 2013 r. nie zawierają przychodów ze sprzedaży materiałów do produkcji podwykonawcom. Przychody ze sprzedaży materiałów podwykonawcom realizowane są po minimalnej marży.
Tagi: