Logo Bricomarché zastąpi w tym oraz przyszłym roku znak graficzny widniejący na 14 lokalizacjach po sklepach sieci Nomi w różnych częściach Polski, w tym w Bełchatowie, Przemyślu, Siemianowicach, Świętochłowicach oraz w Tczewie. Jednocześnie Grupa Muszkieterów prowadzi dalsze negocjacje mające na celu przejęcie kilku kolejnych punktów sprzedaży tej sieci. –
Przejęcie lokali po sklepach sieci Nomi oraz okrągłe otwarcie 100. Bricomarché przybliżają nas do realizacji celów, które postawiliśmy sobie w strategii „Polska CAP 2020”. Naszą ambicją nie jest bowiem jedynie utrzymanie aktualnego stanu posiadania punktów sprzedaży, a intensywny rozwój w kolejnych latach. Ta ważna inwestycja umocni jeszcze bardziej naszą, już dziś silną, pozycję na polskim rynku DIY – podkreśla Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.
Bricomarché pracuje obecnie także nad wdrożeniem nowego konceptu sklepu dla powierzchni sprzedaży 3 500 m kw., którym w pierwszej kolejności objęte zostaną przejęte lokale po placówkach Nomi. Prace związane z modernizacją i dostosowaniem wszystkich istniejących punktów sprzedaży sieci Bricomarché mają zakończyć się w grudniu 2015 r.
2 października br. odbyła się także inauguracja pierwszego supermarketu Bricomarché w Sandomierzu, zaś oficjalne otwarcie placówki miało miejsce 8 października. Jest to jednocześnie pierwszy sklep sieci w województwie świętokrzyskim i 100. w Polsce. Obok Bricomarché na polskim rynku działa aktualnie 209 supermarketów Intermarché oraz 50 stacji paliw tej sieci, która jest liderem rynku przymarketowych stacji benzynowych. –
Jest dla nas niezmiernie ważne, że wchodzimy z naszymi placówkami do nowych regionów, m.in. województwa świętokrzyskiego, w którym do tej pory nie mieliśmy żadnego sklepu. Cieszymy się, że mieszkańcy tego regionu będą mieli możliwość zapoznania się z naszą bogatą ofertą oraz korzystania z benefitów wynikających z naszej obecności – dodaje Patrick Renault.
Tagi: