–
Są dwa kluczowe czynniki, dzięki którym udało nam się osiągnąć tak dobre wyniki finansowe od początku 2014 r. Z jednej strony wpływ na to miała wysoka progresja obrotów w przypadku sklepów działających na rynku od dłuższego czasu, z drugiej zaś otwarcie nowych supermarketów. Wszystko to świadczy także o naszym ciągłym rozwoju i umacnianiu pozycji na polskim rynku DIY – podkreśla Marian Słomiak, pełnomocnik zarządu ITM Polska Sp. z o.o. ds. sieci Bricomarché.
W I półroczu br. sieć Bricomarché wypracowała obroty w wysokości 536 158 534 złotych, odnotowując w ten sposób wzrost o 21,84% w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku. Z kolei w całym 2013 r. sieć wygenerowała na polskim rynku obroty sięgające blisko 980 mln złotych.
Grupa Muszkieterów, do której należy sieć Bricomarché, realizuje ogłoszoną w tym roku strategię rozwoju do końca dekady tzw. Polska CAP 2020. W ramach intensywnego wzrostu liczby placówek Bricomarché podpisała nie tak dawno umowę przejęcia 14 lokalizacji po sieci Nomi, m.in. w Bełchatowie, Przemyślu, Siemianowicach, Świętochłowicach oraz w Tczewie. Jednocześnie Grupa Muszkieterów prowadzi dalsze negocjacje z zarządcami nieruchomości, które mają na celu przejęcie kilku kolejnych terenów po punktach sprzedaży Nomi. Bricomarché wchodzi również do nowych regionów. Na początku października uruchomiła swój pierwszy punkt sprzedaży w województwie świętokrzyskim. Aktualnie posiada łącznie 105 placówek w 15 województwach i zatrudnia ponad 2600 osób.
Tagi: