Do grona najemców galerii handlowej, powstającej w Jeleniej Górze przy ul. Jana Pawła II, dołączyły kolejne marki. W ostatnich dniach inwestor podpisał umowy z sieciami Wólczanka, Big Star i T-Mobile. Z ich oferty klienci będą mogli skorzystać już w listopadzie.
W centrum handlowo-rozrywkowym w rejonie Jeleniej Góry, otwarty zostanie sklep sieci Wólczanka (30 m kw.), a także lokal rozpoznawalnej sieci odzieżowej Big Star (180 m kw.). Do grona najemców galerii dołączyła także firma T-Mobile (ponad 50 m kw.).
Historia marki Wólczanka sięga 1948 roku. Tradycja i wieloletnie doświadczenie w projektowaniu koszul uczyniły markę ekspertem w swojej dziedzinie i liderem na polskim rynku. Oferta Wólczanki to męskie koszule, dzianiny i dodatki.
Big Star Limited dysponuje obecnie siecią ponad 260 sklepów w kraju i za granicą i wciąż konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży na rynkach europejskich np. w Niemczech, na Słowacji, Węgrzech, Ukrainie i Białorusi. Podstawowe wartości, którymi kieruje się firma tworząc kolejne modele, to swoboda wybierania i łączenia dowolnych elementów kolekcji oraz modne wzornictwo.
T-Mobile to jedna z największych sieci komórkowych w Polsce. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Firma obsługuje ponad 16,04 mln klientów.
Tagi: