Inwestor centrum outletowego, które powstanie w Białymstoku przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych, podpisał umowy najmu z firmami Kolporter i Bialcon. Salon prasowy Kolporter zajmie powierzchnię około 30 m kw., natomiast Bialcon na blisko 100 m kw. zaoferuje kolekcję mody damskiej skierowaną do kobiet ceniących elegancję oraz proste fasony. Obydwie firmy zagwarantowały sobie także obecność w budowanym właśnie analogicznym centrum w Lublinie, przy ul. Mełgiewskiej.
W ofercie Bialcon klientki odnajdą zarówno stroje wizytowe, biurowe, jak również modę codzienną. Dzięki różnorodności oferowanych modeli każda kobieta znajdzie sposób na stworzenie swojego indywidualnego stylu. Firma Bialcon powstała w 1992 roku, założyła ją Barbara Chwesiuk, która do dzisiaj jest główną projektantką. Obecnie firma posiada sieć sprzedaży liczącą 60 salonów firmowych w całej Polsce i zatrudnia blisko 250 osób. Siedziba oraz główny zakład produkcyjny znajdują się w Białej Podlaskiej.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych
dystrybutorów towarów FMCG w Polsce. Departament Dystrybucji FMCG to
szeroka oferta produktów pod markami własnymi, m.in. słodyczy, napojów
energetycznych oraz produktów spożywczych. Kolporter oferuje kompleksową
obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi
logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce,
zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży
doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi
elektroniczne.
Tagi: