Bezpieczeństwo obiektów i obszarów. Monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-09-22 | 09:00
Dzięki konferencji "Bezpieczeństwo obiektów i obszarów. Monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń" po raz pierwszy będzie można spotkać całą branżę w jednym miejscu – czy to ze strony dostawców usług – czy klientów końcowych. Bezpieczeństwo jest niezmiernie ważne dla każdego, kto ceni sobie spokój ducha i komfort życia. W przypadku ochrony instytucji czy przedsiębiorstwa, bezpieczeństwo obejmuje wiele aspektów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania.
Zastanówmy się więc czy podejmowane działania są wystarczające? Czy systemy mające zapewnić bezpieczeństwo obiektom, obszarom czy ludziom są odpowiednie?
Wielokrotnie odpowiedź pada w momencie, kiedy okazuje się, że jest za późno na zmianę podjętych już decyzji. MultiTrain zdaje sobie sprawę z rangi problemu, dlatego zaprasza do dyskusji. Z racji tego, że poprzednie edycje konferencji cieszyły się dużym zainteresowaniem, w tym roku postanowiono rozszerzyć zakres tematyczny konferencji i zaprosić do udziału zarówno użytkowników końcowych, jak i stworzyć dla Partnerów platformę nawiązania kontaktów biznesowych. Jedyne takie spotkanie, gdzie temat bezpieczeństwa zostanie całkowicie wyczerpany.
Podczas uroczystej kolacji zostanie wręczona nagroda specjalna: MultiSecure 2014 - dla najlepszego produktu
Bezpieczeństwo obiektów i obszarów
Monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń
21 i 22 października 2014
Warszawa

SALA A - udział bezpłatny
Wymiana doświadczeń praktyków, producentów, prezentacja rozwiązań dla użytkowników końcowych wszystkich branż.
Program konferencji podzielony został na trzy sesje tematyczne:
SESJA I: Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony
•    telewizja przemysłowa, CCTV
•    IP kamery, IP video serwery
•    kamery termowizyjne i megapixelowe
•    systemy detekcji video
•    cyfrowy zapis i archiwizacja obrazu
•    systemy sieciowe i cyfrowe do zarządzania zasobami, archiwami
•    techniki przesyłania obrazu
•    integracja i konwergencja
SESJA II: Systemy kontroli dostępu
•    systemy biometryczne (rozpoznawanie twarzy, technologia linii papilarnych, identyfikacja tęczówki, identyfikacja głosu)
•    systemy elektroniczne do drzwi i bram, domofony i wideofony, systemy identyfikacji, karty kodowe
•    elektroniczne systemy alarmowe i zabezpieczające
•    kontrola dostępu do budynków i urządzeń
•    systemy kontroli osobistej i kontroli bagażu
SESJA III: Mechaniczne systemy zabezpieczeń
•    zewnętrzne zabezpieczenia dostępu: bramki, szlabany, kołowrotki, ogrodzenia
SALA B - udział płatny
Jest to spotkanie biznesowe, służące nawiązaniu kontaktów i wymianie doświadczeń
SESJA I: Systemy kontroli dostępu
SESJA II: Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony
Zagadnienia:
• szczegóły i funkcjonalność sprzętu
• synergia działań i wsparcie merytoryczne
• narzędzia, systemy, akcesoria
– poznaj szczegóły i funkcjonalność
• wsparcie serwisowe i techniczne
• zasady współpracy i program partnerski
• sieci dystrybutorskie
Szczegółowy opis powyższych sesji znajduje się TUTAJ
Kto może wziąć udział?
SALA A
Kadra średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za wybór i zakup nowych produktów i technologii:
• właściciele i zarządcy, naczelnicy, dyrektorzy, administratorzy i najemcy powierzchni komercyjnych, budynków przemysłowych, handlowych, biurowych, administracji publicznej, usług finansowych, mieszkaniowych
• reprezentanci firm i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów, m.in. magazynowych, przeładunkowych, spedycyjnych oraz lotnisk, dworców, obiektów sportowych, instytutów badawczych, muzeów, i innych
• przedstawiciele administracji i służb odpowiedzialnych za monitorowanie i bezpieczeństwo infrastruktury krytycznej oraz monitoring przestrzeni publicznych i obszarów
• przedstawiciele służb mundurowych
SALA B
•    resellerzy
•    integratorzy
•    instalatorzy
•    agencje ochrony
•    firmy świadczące usługi
Szczegóły wydarzenia znajdują się TUTAJ
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in. portal Galeriehandlowe.pl i magazyn Galerie Handlowe
Koordynator Projektu:
Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
fax. (0-22) 244 25 37
agnieszka.roznicka@multitrain.pl
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-12-13 do 2014-12-23

Bezpieczeństwo obiektów i obszarów. Monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.