Bering inwestuje w rozwój na polskim rynku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-10-17 | 14:35
Duński producent zegarków i biżuterii Bering Group ApS nabył 100% udziałów w firmie New Setup Sp. z o.o., która dotychczas była jego polskim dystrybutorem. Nazwę firmy zmieniono na Bering Time Sp. z o.o. Pan Robert Obrębski został mianowany nowym dyrektorem naczelnym w Polsce. Zabiegi te mają na celu umocnienie relacji z kluczowymi klientami i niezależnymi sklepami w kraju, zwiększenie liczby przedsięwzięć podejmowanych wspólnie z dużymi klientami, zorientowanymi na współpracę z producentami oraz dalszy rozwój obecnej już półtora roku na rynku marki Bering.
- Polska, licząca 39 mln mieszkańców, to ważny kraj, który liczy się w Europie, a polski rynek ma duże znaczenie dla firmy Bering – mówi Robert Obrębski, nowy dyrektor naczelny Bering Time Sp. z o.o. w Warszawie. - Dlatego całkowicie naturalnym jest, że nasza firma jeszcze bardziej angażuje się w działalność na tym rynku – dodaje Obrębski. Dynamicznie rozwijająca się duńska marka zegarków i biżuterii ma przed sobą ambitne cele: z jednej strony należy położyć nacisk na rozwój współpracy z najważniejszymi klientami i sieciami sklepów preferującymi bezpośrednią współpracę z producentami. Z drugiej strony konieczny jest dalszy rozwój przedsięwzięć podejmowanych wspólnie z niezależnymi partnerami detalicznymi.
Po udanym i szybkim wejściu na rynek zaledwie cztery lata temu marka Bering jest obecna w Niemczech, Wielkiej Brytanii, krajach Beneluksu, Stanach Zjednoczonych i ponad 30 innych krajach na całym świecie. Po półtora roku jej pozycja ugruntowała się także w Polsce. Produkty sprzedawane są za pośrednictwem sklepu Bering w jednym z największych centrów handlowych w centrum Warszawy. Dystrybucją na cały kraj zajmują się partnerzy detaliczni. Zarząd Bering dostrzega w firmie Bering Time Sp. z o.o. duży potencjał, który zagwarantuje dalszy wzrost udziału marki w tym rynku.
- Źródłem ogólnoświatowego sukcesu i szybkiego rozwoju marki jest zarówno ponadczasowy wygląd zegarków i biżuterii Bering, jak i wyjątkowa jakość wykorzystanych materiałów, jak np. odpornego na zarysowania, trwałego materiału ceramicznego, szafirowego szkła czy kryształków Swarovskiego. Uzupełnienie stanowi wykorzystanie innowacyjnych technologii automatycznych, sterowania radiowego i solarnych oraz wysokiej klasy biżuteria, która dzięki zastosowaniu konceptu „Twist and Change” stwarza niemal nieograniczone możliwości łączenia elementów. Oferowanie tej szerokiej gamy produktów w rozsądnym zakresie cenowym sprawia, że w naszym segmencie rynku jesteśmy wyjątkowi. Zakup produktu Bering to dobra i przede wszystkim długoterminowa inwestycja. Po kilku latach codziennego używania nasze zegarki i biżuteria nie wykazują prawie żadnych śladów zużycia. Ich tradycyjny, minimalistyczny i charakterystyczny wygląd sprawia, że nigdy nie wychodzą z mody – mówi Robert Obrębski.  
Specjalna jesienna oferta obejmuje różnorodne połączenia zegarków i biżuterii z różowego złota, białych, brązowych, a teraz także niebieskich elementów ceramicznych, wysokiej jakości elementów stalowych pokrytych powłoką IP, jak również złotych/niebieskich, zaawansowanych łączników i tarcz ceramicznych.
Lars Skjonnemann, prezes Bering Group ApS oraz jeden z założycieli marki jest pewien, że połączenie ponadczasowego wyglądu z najlepszą jakością i konkurencyjną ceną już spotkało się w Polsce z dobrym przyjęciem. - Te cechy idealnie odzwierciedlają charakter marki Bering. Dlatego z chęcią podejmiemy wyzwanie rozwoju naszej marki, aby stać się jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku. Poprzez przejęcie dokonane na polskim rynku możemy teraz poświęcać partnerom Bering jeszcze więcej uwagi i zapewniać lepsze wsparcie. Mamy nadzieję na dobrą i pozytywną współpracę, która zainspiruje naszych partnerów oraz zagwarantuje rozwój marki Bering w Polsce - mówi Lars Skjonnemann.
Tagi:
Oceń artykuł:

Bering inwestuje w rozwój na polskim rynku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.