Duński producent zegarków i biżuterii Bering Group ApS nabył 100% udziałów w firmie New Setup Sp. z o.o., która dotychczas była jego polskim dystrybutorem. Nazwę firmy zmieniono na Bering Time Sp. z o.o. Pan Robert Obrębski został mianowany nowym dyrektorem naczelnym w Polsce. Zabiegi te mają na celu umocnienie relacji z kluczowymi klientami i niezależnymi sklepami w kraju, zwiększenie liczby przedsięwzięć podejmowanych wspólnie z dużymi klientami, zorientowanymi na współpracę z producentami oraz dalszy rozwój obecnej już półtora roku na rynku marki Bering.
-
Polska, licząca 39 mln mieszkańców, to ważny kraj, który liczy się w Europie, a polski rynek ma duże znaczenie dla firmy Bering – mówi Robert Obrębski, nowy dyrektor naczelny Bering Time Sp. z o.o. w Warszawie. -
Dlatego całkowicie naturalnym jest, że nasza firma jeszcze bardziej angażuje się w działalność na tym rynku – dodaje Obrębski. Dynamicznie rozwijająca się duńska marka zegarków i biżuterii ma przed sobą ambitne cele: z jednej strony należy położyć nacisk na rozwój współpracy z najważniejszymi klientami i sieciami sklepów preferującymi bezpośrednią współpracę z producentami. Z drugiej strony konieczny jest dalszy rozwój przedsięwzięć podejmowanych wspólnie z niezależnymi partnerami detalicznymi.
Po udanym i szybkim wejściu na rynek zaledwie cztery lata temu marka Bering jest obecna w Niemczech, Wielkiej Brytanii, krajach Beneluksu, Stanach Zjednoczonych i ponad 30 innych krajach na całym świecie. Po półtora roku jej pozycja ugruntowała się także w Polsce. Produkty sprzedawane są za pośrednictwem sklepu Bering w jednym z największych centrów handlowych w centrum Warszawy. Dystrybucją na cały kraj zajmują się partnerzy detaliczni. Zarząd Bering dostrzega w firmie Bering Time Sp. z o.o. duży potencjał, który zagwarantuje dalszy wzrost udziału marki w tym rynku.
-
Źródłem ogólnoświatowego sukcesu i szybkiego rozwoju marki jest zarówno ponadczasowy wygląd zegarków i biżuterii Bering, jak i wyjątkowa jakość wykorzystanych materiałów, jak np. odpornego na zarysowania, trwałego materiału ceramicznego, szafirowego szkła czy kryształków Swarovskiego. Uzupełnienie stanowi wykorzystanie innowacyjnych technologii automatycznych, sterowania radiowego i solarnych oraz wysokiej klasy biżuteria, która dzięki zastosowaniu konceptu „Twist and Change” stwarza niemal nieograniczone możliwości łączenia elementów. Oferowanie tej szerokiej gamy produktów w rozsądnym zakresie cenowym sprawia, że w naszym segmencie rynku jesteśmy wyjątkowi. Zakup produktu Bering to dobra i przede wszystkim długoterminowa inwestycja. Po kilku latach codziennego używania nasze zegarki i biżuteria nie wykazują prawie żadnych śladów zużycia. Ich tradycyjny, minimalistyczny i charakterystyczny wygląd sprawia, że nigdy nie wychodzą z mody – mówi Robert Obrębski.
Specjalna jesienna oferta obejmuje różnorodne połączenia zegarków i biżuterii z różowego złota, białych, brązowych, a teraz także niebieskich elementów ceramicznych, wysokiej jakości elementów stalowych pokrytych powłoką IP, jak również złotych/niebieskich, zaawansowanych łączników i tarcz ceramicznych.
Lars Skjonnemann, prezes Bering Group ApS oraz jeden z założycieli marki jest pewien, że połączenie ponadczasowego wyglądu z najlepszą jakością i konkurencyjną ceną już spotkało się w Polsce z dobrym przyjęciem. -
Te cechy idealnie odzwierciedlają charakter marki Bering. Dlatego z chęcią podejmiemy wyzwanie rozwoju naszej marki, aby stać się jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku. Poprzez przejęcie dokonane na polskim rynku możemy teraz poświęcać partnerom Bering jeszcze więcej uwagi i zapewniać lepsze wsparcie. Mamy nadzieję na dobrą i pozytywną współpracę, która zainspiruje naszych partnerów oraz zagwarantuje rozwój marki Bering w Polsce - mówi Lars Skjonnemann.
Tagi: