Bartolucci to firma produkująca drewniane ekologiczne zabawki, gry oraz artykuły dekoracyjne. Głównym bohaterem marki jest Pinokio wykonany z drewna przez Francesco Bartolucci. Marka powstała w 1936 roku w małej włoskiej miejscowości o nazwie Belvedere Fogliense. Pierwszego Pinokia Francesco Bartolucci wystrugał w 1981 roku, a 9 lat później powstał pierwszy sklep marki w mieście Urbino. Kolejne sklepy powstały w Rzymie, Florencji, Wenecji oraz innych dużych włoskich miastach. Obecnie marka Bartolucci prowadzi sieć około 200 sklepów i poza Włochami jest obecna w takich krajach jak m.in. Austria, Belgia, Monaco, Cypr, Estonia, Grecja, Niemcy, Litwa, Rumunia, Francja, Szwajcaria czy Emiraty Arabskie.
Kolejny kraj na mapie ekspansji marki Bartolucci to Polska. Już we wrześniu zostanie uruchomiony pierwszy sklep. -
Uważamy że ulica Chmielna w Warszawie to razem z okolicami krakowskiego rynku najlepsze lokalizacje dla naszych pierwszych sklepów. Jesteśmy pewni sukcesu gdyż nasza marka jest jedyna w swoim rodzaju na naszym rynku i dodatkowo nie zamierzamy otwierać sklepów w przypadkowych lokalizacjach. Tak naprawdę to jest marka tylko dla wybranych partnerów z topowych lokalizacji w Polsce - mówi Sławomir Boroń z Fashion Island D.C., która we współpracy z franczyzobiorcą otworzy warszawski sklep Bartolucci.
W sklepie będzie dostępna pełna kolekcja marki oraz docelowo produkty, które będą przedstawiać Polskę i Warszawę. Będzie to kolekcja limitowana i zrobiona specjalnie na nasz rynek. Oprócz zakupów, w sklepie będzie można także wypić pyszne espresso oraz zjeść włoskie przekąski i ciastka.
Tagi: