W najbliższych dniach w centrum handlowym przy ulicy Głębockiej 15 w Warszawie działalność rozpocznie kolejna placówka bankowa Smart Banku City Handlowy, a w pierwszej połowie listopada do grona najemców centrum dołączy też marka 4F.
Bank Citi Handlowy łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów. Placówki Smart to element innowacyjnego konceptu modelu dystrybucji bankowości detalicznej Citi Handlowy. Smart nie przypomina w żaden sposób tradycyjnego oddziału. Brak w niej tradycyjnych podziałów na część dla klientów i pracowników. Są za to wielkoformatowe ekrany dotykowe, ogromny ekran informacyjny i tablety oddane do użytku klientom. Za ideą placówek Smart stoi szybkość i wygoda, dlatego kartę i konto w placówce Smart można uzyskać nawet w 7 minut. To kolejna w Warszawie tego typu placówka Citi Handlowy. Nowy najemca zajmie ponad 54 m kw. powierzchni centrum.
W pierwszej połowie listopada wzbogaci się oferta sportowa warszawskiego centrum - do grona najemców centrum dołączy wiodąca na polskim rynku marka odzieży sportowej - 4F. Odzież firmy dedykowana jest zarówno fanom aktywnego wypoczynku, jak i sportowym pasjonatom. Znak rozpoznawczy produktów stanowi połączenie jakości, technologii i modnego wzornictwa. 4F od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim oraz Polskim Związkiem Biathlonowym. Najemca zajmie ponad prawie 118 m kw. powierzchni centrum.
Od początku października dogodny dojazd do centrum jest możliwy nie tylko samochodem lub komunikacją miejską, ale także rowerem. Przy centrum funkcjonuje stacja rowerów miejskich Veturilo, która zlokalizowana jest przy wejściu do centrum handlowego od strony ul. Głębockiej w pobliżu strefy food court.
Tagi: