Avans zmienia właściciela

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-07-12 | 15:00
W dniu 5 lipca br. spółka Open Media podpisała umowę zakupu sieci sklepów Avans, warunkowaną decyzją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Avans to jedna z największych polskich sieci elektromarketów z artykułami Multimedia, RTV i AGD, obecna zarówno w małych, jak i dużych miastach, głównie na terenie zachodniej Polski.
Nabycie przez Open Media sieci Avans jest krokiem w kierunku rozwoju potencjału przejmowanej spółki. Nowy właściciel planuje budowę biznesu w oparciu o markę Avans, która kilka lat temu posiadała wysoki udział w sprzedaży detalicznej i cieszy się wysoką rozpoznawalnością m.in. za sprawą kampanii reklamowej sprzed kilku lat z udziałem Michała Wiśniewskiego, lidera grupy Ich Troje.
- Przejęcie sieci Avans traktujemy jako inwestycję długoterminową w branżę, w którą od dawna inwestujemy i w której mamy olbrzymie doświadczenie, miedzy innymi za sprawą budowania marki Media Expert. Uważamy, że rynek produktów Multimedia, RTV i AGD będzie dynamicznie się zmieniał w kolejnych latach, szczególnie w obszarze kanałów sprzedaży i preferencji konsumenckich, a sieć Avans to spółka z bardzo silnym brandem i dużym potencjałem wzrostu – mówi Arkadiusz Tomala, prezes zarządu Open Media Sp. z o.o.
Jako priorytet nowy właściciel stawia sobie rozwój sieci i ekspansję na terenie całego kraju. Planowane jest również dokładne przyjrzenie się ofercie sklepów i jeszcze lepsze dostosowanie jej do oczekiwań klientów z naciskiem na rozwój sprzedaży internetowej.
- Zmiany właścicielskie stwarzają dla sieci Avans niepowtarzalną szansę na odtworzenie siły spółki oraz jej marki, a także przywrócenie jej wiarygodności wśród partnerów biznesowych i klientów oraz systematyczny rozwój całej sieci – podsumowuje prezes zarządu, Arkadiusz Tomala.
Sieć sklepów Avans, dzięki doświadczeniu nowych właścicieli, którzy z sukcesem wprowadzili na rynek markę Media Expert i której obecnie są współwłaścicielami, ma szansę odbudować swoją pozycję w branży. W rankingu zrealizowanym przez dziennik Rzeczpospolita w 2011 roku marka Avans została wyceniona na ponad 133 mln złotych.
Zobacz sklepy Avans w centrach handlowych

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-05-19 do 2012-05-19

Zobacz także

Avans zmienia właściciela

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.