Marka Levi’s zaprosiła do współpracy dwie charyzmatyczne postaci ze świata show-biznesu. Historie Agnieszki Szulim i Antka Pawlickiego stały się inspiracją do powstania sesji zdjęciowych, w których bohaterom towarzyszą kultowe ubrania Levi′s.
Sesje odbyły się Warszawie, w kilku lokalizacjach bliskich bohaterom zdjęć. Inspiracją do ich powstania była globalna kampania „Live In Levi’s”, pokazująca autentyczne historie fanów marki, którym dżinsy Levi′s towarzyszą w wyjątkowych momentach życia.
Agnieszka Szulim, dziennikarka znana ze swojego buntowniczego charakteru i ciętego języka oraz Antoni Pawlicki, jedna z ciekawszych osobowości wśród aktorów młodego pokolenia, nie boją się wyzwań i z entuzjazmem oddają się swoim pasjom. Dzięki ich wyrazistym osobowościom artystyczny projekt Levi’s zyskał dynamiczny i indywidualny charakter.
-
Zapraszając do współpracy takie osobowości jak Agnieszka i Antoni, chcieliśmy połączyć inspirujące osobowości z kultowymi produktami Levi’s®. Obie gwiazdy, prywatnie miłośnicy marki, idealnie uosabiają ideę „Live In Levi′s®” pokazując, jak ich ubrania stają się świadkami niezwykłych momentów w ich życiu – mówi Justyna Gościńska, dyrektor marketingu Levi′s na Europę Wschodnią, Rosję, Turcję, Środkowy Wschód i Afrykę Północną.
Autorem zdjęć Agnieszki Szulim jest Adam Pluciński, a Antka Pawlickiego Radek Polak - fotografowie na co dzień współpracujący z gwiazdami i niezwykłymi osobowościami. Na swoim koncie mają sesje modowe i lifestylowe dla najlepszych polskich magazynów i prestiżowych marek.
Sesje zdjęciowe z Agnieszką Szulim i Antkiem Pawlickim są częścią specjalnego projektu "Live In Levi′s", który będzie miał swoją premierę tej jesieni w Polsce.
Tagi: