W połowie sierpnia do grona najemców centrum handlowego w Gdyni zlokalizowanego przy ul.Kazimierza Górskiego 2 dołączyła marka Atlantic, która w najbliższych latach planuje intensywny rozwój nie tylko w Polsce, ale także poza granicami naszego kraju.
-
Planujemy otwarcia 4 nowych sklepów do końca 2014 roku oraz 2 sklepy do połowy 2015 r. Sezon wiosna/lato 15 kończymy z 55 sklepami. W tym rozwoju numerycznym zawierają się również sklepy multibrand. Zakładamy, że na koniec wiosny 2015 r. będziemy mieli 6 sklepów tego typu i tym samym sklepy multibrandowe będą stanowić około 11% naszej sieci - mówi Monika Zatorska, kierownik działu marketingu Atlantic.
Polski dystrybutor sprzedaje bieliznę w 59 sklepach własnych i 78 partnerskich oraz w ponad 150 punktach za granicą. W Rosji oraz na Ukrainie generowanych jest nawet 60% przychodów firmy. W ubiegłym roku Atlantic otworzył 39 salonów w Rosji, gdzie łącznie posiada aż 82 placówki handlowe.
-
Rosja stale jest atrakcyjnym rynkiem dla naszej firmy głównie z powodu silnej siły nabywczej konsumentów, 74,2% rocznego dochodu moskwianie przeznaczają na zakupy towarów i usług - dodaje Monika Zatorska.
Tagi: