Kilka dni temu miała miejsce wielka premiera książki pierwszej polskiej vlogerki modowej - Magdaleny Kanoniak, znanej w sieci jako Radzka. Answear.com jest głównym, strategicznym partnerem tego wydania.
Answear.com zawsze chętnie wspiera ludzi z pasją i bierze udział w ciekawych modowych projektach. Od dawna obserwujemy rozwój kanału YouTube Radzki, który od powstania odnotował około 6 milionów wyświetleń i miesięcznie oglądany jest przez dziesiątki tysięcy stałych widzów. -
Cenimy Magdalenę za wiedzę modową, którą chętnie dzieli się ze swoimi widzami, doradzając, jak najlepiej podkreślić strojem swoje atuty i zatuszować mankamenty. Dlatego z przyjemnością zaangażowaliśmy się w pracę nad jej pierwszą książką, udostępniając do zdjęć produkty z naszego asortymentu oraz zapewniając pełną obsługę fotograficzną wydania - mówi przedstawiciel Answear.com.
Książka „Radzka radzi: Tobie dobrze w tym!” to nie tylko poradnik, w którym znaleźć można praktyczne wskazówki, jak dobrać strój do sylwetki i okazji. Autorka pokazuje w niej, jak ogromny wpływ nasze ubranie ma na to, jak się czujemy we własnej skórze i co osiągamy. To pozycja, którą powinna mieć na półce każda kobieta.
Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Helion, a Answear.com jest partnerem strategicznym publikacji. Patronat medialny nad książką objęły portale Styl.pl, Szafa.pl oraz kanał Red Lipstick Monster.
Poradnik „Radzka radzi” jest do kupienia w Answear.com. Z okazji zbliżających się świąt każdy egzemplarz pakowany jest w eleganckie pudełko, a do zakupu dodawane są upominki: kosmetyk z limitowanej kolekcji Tołpa by Mariusz Przybylski oraz czekoladki Chocolissimo.
Tagi: