Coroczne konferencje organizowane przez China Mall to wydarzenia, które mają na celu rozwój i postęp na chińskim rynku nieruchomości komercyjnych oraz w branży retail, skierowane do profesjonalistów i przedstawicieli tego sektora. Historia organizacji wydarzeń sięga 2003 roku, a obecnie Mall China Annual Conference to wydarzenie wpływające na rozwój i najważniejsze decyzje zapadające w branży, napędzające promocję i umacnianie pozycji istotnych przedsiębiorstw oraz wzbogacające kontakty i sieć współpracy poszczególnych firm.
Do Mall China należy 800 członków korporacyjnych i 3000 indywidualnych, a
wśród nich są m.in. deweloperzy nieruchomości komercyjnych, zarządcy
centrów handlowych, sieciowe marki, firmy consultingowe i doradcze,
firmy usługowe i dostawcze świadczące działania dla branży retail.
Kto powinien wykorzystać możliwości rozwojowe jakie przyniesie wrześniowa konferencja?
- właściciele centrów handlowych i deweloperzy nieruchomości komercyjnych
- detaliści i właściciele markowych sieci
- firmy projektowe
- departamenty zagospodarowania przestrzennego i zarządzania przedsiębiorstwami w rządach
- pośrednicy, firmy konsultingowe i badawcze
- dostawcy urządzeń i produktów technicznych
- Instytucje finansowe i jednostki inwestujące w branżę retail
Mall China 12th Annual Conference International Symposium
& 2014 Asia-Pacific Commercial Real Estate Trade Fair
Temat przewodni: Konkurencyjność centrów handlowych w przyszłości
22-24 września 2014, Sofitel Wanda Beijing, China
Dodatkowe informacje o wydarzniu można znaleźć pod adresem: mallchina.net/WEB/12th2014.pdf
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in. Magazyn
Galerie Handlowe.
Tagi: