AmRest Holdings SE poinformowała, że wstępne wyniki sprzedaży Grupy AmRest wyniosły w trzecim kwartale 2014 roku 765,2 mln zł, co stanowi 9,9% wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. W tym samym okresie sprzedaż Grupy w walutach lokalnych wzrosła o 13,9%.
Sprzedaż wygenerowana na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej wyniosła w trzecim kwartale 2014 roku 448,2 mln zł, co stanowi wzrost o 8,0% w porównaniu do trzeciego kwartału 2013 roku. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 10,5%.
Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 108,5 mln zł i wzrosły o 10,3% w porównaniu z trzecim kwartałem 2013 roku. W walucie lokalnej wzrost osiągnął 24,0%.
Sprzedaż na rynku hiszpańskim w trzecim kwartale 2014 roku osiągnęła poziom 159,6 mln zł, będąc o 8,3% wyższa, niż przed rokiem. W walucie lokalnej sprzedaż wzrosła o 10,1%.
Przychody dywizji Nowe Rynki wyniosły w trzecim kwartale 2014 roku 49,0 mln zł i były o 37,6% wyższe w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego (40,7% w walutach lokalnych).
Tagi: