Przychody Grupy AmRest w pierwszym kwartale 2017 roku wzrosły o 33,7% i wyniosły 1 147 mln zł (+289 mln zł vs Q1 2016).
Dynamicznie rosnąca sprzedaż to efekt pozytywnych trendów LFL w większości marek Grupy, zwiększonej skali nowych otwarć (145 restauracji otwartych w ciągu ostatnich 12 miesięcy) oraz przejęcia dwóch biznesów w Niemczech: sieci Starbucks w Q2 2016 oraz 15 restauracji KFC w Q1 2017. Wyłączając przychody z przejęć na rynku niemieckim, sprzedaż Grupy w Q1 2017 wzrosła o 18,2%.
Pierwsze miesiące tego roku upłynęły nam na intensywnych działaniach mających na celu wzmacnianie platformy przyszłego wzrostu wartości Grupy AmRest. Ugruntowana pozycja lidera rynku restauracyjnego w Europie Środkowo-Wschodniej oraz uznanie w oczach franczyzodawców przełożyły się na szereg atrakcyjnych okazji akwizycyjnych na rynkach europejskich. W ostatnim czasie z powodzeniem realizujemy naszą strategię inwestycyjną zakładającą rozwój obecnych marek portfela grupy na nowych rynkach europejskich
– mówi Wojciech Mroczyński, Członek Zarządu AmRest.