Spółka AmRest Holding, będąca największą, niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej, otworzyła dwusetną restaurację KFC w Polsce. Otwieranie nowych lokali jest elementem strategii AmRest, związanej ze wzmocnieniem pozycji spółki jako lidera rynku restauracyjnego w Polsce oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W ramach wszystkich marek AmRest obsługuje łącznie ponad 880 restauracji i kawiarni w 12 krajach, w tym prawie 350 lokali w Polsce.
KFC jest główną marką w portfelu AmRest. Strategia rozwoju tej sieci
zakłada wzrost udziału w rynku poprzez dynamiczne tempo otwarć nowych
restauracji oraz zwiększanie sprzedaży w już istniejących lokalach.
Dwusetna restauracja KFC w Polsce otwarta została w nowej formule
wizerunkowej. Poprzez zastosowanie naturalnych materiałów (drewno,
cegła) oraz podkreślanie swojego dziedzictwa marka nawiązuje do swoich
ponadczasowych wartości i standardów, takich jak: autentyczność,
wyjątkowy smak oraz świeżość i lokalne pochodzenie składników dań.
Nieodzownym elementem nowej formuły jest „otwarta kuchnia”, która
umożliwia klientom obserwowanie pracy kucharzy przygotowujących posiłek.
-
Konsekwentnie
wprowadzamy nowy model restauracji w nowo otwieranych lokalach, jak i
modernizując już istniejące. Badania wskazują, że klienci doceniają te
zmiany, co pozytywnie wpływa na percepcję marki – mówi Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC w AmRest.
Sieć
poszerzyła również zasięg usługi dostawy do domu. Aktualnie serwis
dostawy obejmuje ponad 70 restauracji w Polsce, dzięki czemu w
większości dużych miast można skorzystać z oferty KFC bez wychodzenia z
domu – dokonując zamówienia przez telefon lub stronę internetową.
-
Przekroczenie
liczby 200 lokali restauracyjnych KFC jest kolejnym krokiem milowym w
rozwoju naszej sieci. Polska jest dla nas kluczowym rynkiem w Europie
Środkowej, z dużym potencjałem wzrostu. Dzięki rosnącemu zainteresowaniu
klientów naszą ofertą, perspektywy dla dalszego rozwoju naszego biznesu
są bardzo dobre. Widać to m.in. na przykładzie wyników sprzedaży.
Dlatego z optymizmem patrzymy na nasz plan rozwoju sieci KFC, który
zakłada zwiększanie liczby lokali w rosnącym z roku na rok tempie – dodaje Olgierd Danielewicz.
Aktualnie
AmRest prowadzi prawie 450 restauracji KFC w 8 krajach: Polsce,
Czechach, Węgrzech, Serbii, Chorwacji, Bułgarii, Rosji i Hiszpanii.
Tagi: