Jesteśmy podekscytowani partnerstwem z Delivery Hero i postrzegamy je jako kluczowy etap realizacji naszej strategii w obszarze Digital. Efektywnie połączymy doświadczenie operacyjne AmRest i ofertę wyjątkowych marek, takich jak KFC i Pizza Hut z technicznym know-how i możliwościami PizzaPortal.pl, aby wkrótce stać się liderem w segmencie dostaw posiłków do domu w Polsce. Zgodnie z naszą wiedzą, to pierwszy przypadek tego typu współpracy między operatorem restauracji i agregatorem w historii. Głównym beneficjentem partnerstwa będzie oczywiście klient. Wierzymy, że razem uda nam się zapewnić jakość usług, różnorodność oferty oraz szybkość dostawna niespotykanym wcześniej poziomie wśród europejskich serwisów online do składania zamówień na posiłki
– powiedział Drew O'Malley, Dyrektor ds. Cyfrowych i Operacyjnych AmRest.
- AmRest postrzegamy jako solidnego partnera o silnej pozycji rynkowej, z którym pragniemy rozwijać nasze usługi w Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Współpraca pozwoli ugruntować naszą pozycję lidera w tym kluczowym regionie, co jest milowym krokiem w realizacji naszej strategii budowania przewagi konkurencyjnej na wszystkich rynkach na których działamy – mówi Niklas Östberg, CEODelivery Hero.
Współpraca z Delivery Hero świetnie wpisuje się w przyspieszony rozwój kanału delivery, rozpoczęty kilka lat temu przez wprowadzenie usługi dostawy do domu w restauracjach KFC prowadzonych przez AmRest w Polsce.
Zarząd AmRest uważa, że partnerstwo z Delivery Hero istotnie zwiększy dostępność ofert restauracji zarządzanych przez Spółkę i umożliwi dotarcie do nowych klientów, co w efekcie przełoży się na wzmocnienie pozycji rynkowej AmRest w segmencie delivery. W dłuższym terminie powinno to pozytywnie wpłynąć na budowanie wartości dla akcjonariuszy AmRest.