Każdy może mieć wpływ na to, co powstanie na muralu i zadecydować, jaki kolor powinna przybrać Warszawa tej wiosny.
Chcąc wziąć udział w akcji i zainspirować Dawida Ryskiego, wystarczy podzielić się swoją sugestią lub fotografią na Twitterze lub Instagramie, dodając #CLASHWALL #WARSAW. Wszystkie pomysły i zdjęcia, które będą posiadać hashtag #CLASHWALL, znajdą się na podstronie K MAG i posłużą jako inspiracja do stworzenia muralu.
-
Praca nad muralem to dla mnie zupełnie nowe doświadczenie. Do tej pory pracowałem ze zdecydowanie mniejszymi formatami. Ilustracje prasowe to coś innego niż wielkowymiarowe projekty. Nie mogę doczekać się efektu końcowego. Akcja Converse Clash Wall to także ciekawe przedsięwzięcie pod kątem projektowym. Ten mural powstanie dzięki inspiracjom, jakie otrzymam od innych. To one tak naprawdę wyznaczą kierunek mojej pracy. Ja postaram się przenieść ich pomysły na ścianę jednej z warszawskich kamienic. Sam jestem ciekaw, jakie kolory i obrazy zainspirują ludzi, a potem mnie – mówi Dawid.
Akcje Sneaker Clash zostały zainspirowane kolekcją Converse wiosna-lato 2014 i modelami Chuck Taylor All Star oraz Tie-Dye.
Tagi: