W pierwszej połowie 2012 roku sieć sklepów meblowych Abra otworzyła kolejnych 5 placówek franczyzowych, głównie na terenie południowej Polski. Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci, sklepy powstawały w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców. Od dziś sklepy franczyzowe z logo tej znanej marki będą otwierane również w miastach do 100 tys. mieszkańców.
Dotychczasowi partnerzy przedsiębiorstwa pozytywnie oceniają pracę w ramach sieci Abra. Już w pierwszym miesiącu sprzedaż sklepu franczyzowego może pokryć bieżące koszty działalności, a zyski pojawiają się w ciągu kolejnych kilku tygodni od uruchomienia sklepu. To bardzo dobre wyniki i dowód na to, że system franczyzowy sprawdził się nawet na trudnym, bo mniejszym i słabiej rozwiniętym rynku. Firma zamierza zintensyfikować działania i postawić na dynamiczny rozwój, dlatego otwieramy się na większe miasta, gdzie niewątpliwe jest jeszcze większy potencjał zbytu i lepsza infrastruktura.
Zobacz sklepy Abra w centrach handlowych
Tagi: