Laboratorium Pani Domu sprzedaje produkty importowane kierowane włącznie na rynki zachodnie. W asortymencie sklepu są innowacyjne produkty chemii gospodarczej, kosmetyki, kawa i herbata oraz słodycze.
Marka Laboratorium Pani Domu posiada ponad 51 tysięcy stałych klientów ceniących wysoko jakość importowanych produktów.
Produkty oferowane w sklepach Laboratorium Pani Domu są wyselekcjonowane na podstawie kilkuletniego doświadczenia w kontaktach ze stałymi klientami. Cały asortyment poddawany jest analizie i badaniu satysfakcji klienta. Początek działalności Laboratorium Pani Domu opierał się na sprzedaży w kanale telemarketingu.
Laboratorium Pani Domu rozpoczęło działalność sprzedaży stacjonarnej w 2013 roku otwierając dwie pierwsze wyspy w centrach handlowych. W 2014 roku Laboratorium Pani Domu otworzyło w Warszawie kolejne dwa sklepy.
W kolejnych latach planowany jest dynamiczny rozwój sieci handlowej w całej Polsce.
Tagi: