Systematycznie powiększa się polska sieć sklepów odzieżowych Szachownica. Firma Joart S.A., właściciel marki, otworzy do końca roku jeszcze 4 nowe salony, łączenie w 2014 roku 12.
Szachownica to ogólnopolska sieć sklepów odzieżowych, oferująca odzież damską, męską i dziecięcą oraz akcesoria. Firma działa na polskim rynku od 2002 roku. Oprócz salonów firma prowadzi również sprzedaż produktów on- line za pośrednictwem własnego sklepu internetowego.
Marka, należąca do firmy Joart S.A. posiada aktualnie 56 salonów na terenie Polski i w dalszym ciągu prężnie się rozwija.
-
Zaufało nam już wiele topowych galerii handlowych, co jest dla nas ogromnym dowodem uznania i powodem do dumy. Dzięki zdobytemu doświadczeniu firma odwdzięcza się nieustannie poszerzaną ofertą. Motywacją do podejmowania kolejnych działań jest przede wszystkim zadowolenie naszych klientów - mówi Artur Kuczyński, prezes zarządu Joart S.A.
Sklepy sieci Szachownica swoją ofertę kierują przede wszystkim do ludzi młodych, ceniących sobie styl połączony z wygodą, dla których liczy się wysoka jakość w niskiej cenie. Szachownica to przede wszystkim różnorodność, co oznacza, że na pierwszym planie stawia inspiracje płynące z najnowszych trendów i stylu życia obecnego na ulicach największych miast oraz ze wszystkich innych miejsc i społeczności, gdzie styl życia determinuje modę.
Wnętrza sklepów na tle konkurencji wyróżniają się przestrzennością i jasną kolorystyką, które poprawiają komfort podczas zakupów. Dynamiczny rozwój sieci sklepów, wsparty konsekwentnymi działaniami promocyjno-marketingowymi, pozwala firmie na ciągłe zwiększanie udziału w rynku dyskontów odzieżowych w Polsce. Dzięki ukierunkowaniu na optymalne zarządzanie siecią oraz intensywną ekspansję, firma skutecznie realizuje założone cele strategiczne, dotyczące sprzedaży oraz rozwoju marki.
-
Do końca 2015 roku planujemy powiększyć sieć sklepów o kolejne salony i co ważne, chcemy przyśpieszyć tempo rozwoju. Jesteśmy na etapie podejmowania decyzji, co do lokalizacji, dlatego jeszcze nie możemy określić szczegółów. Będziemy otwierać nowe lokale głównie w centrach handlowych i przy głównych ulicach w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców - mówi Artur Kuczyński. -
W 2014 roku Szachownica konsekwentnie kontynuuje rozwój, koncentrując się na lokalizacjach zapewniających duży ruch. Poszukujemy atrakcyjnych powierzchni liczących od 250 do nawet 500 m kw. w większych miastach. Obecnie trwają negocjacje w sprawie kolejnych umów najmu - dodaje.
Tagi: