Przez ostatnie pół roku w CH 3 Stawy trwały intensywne prace modernizacyjne, które unowocześniły obiekt pod kątem technicznym oraz wizualnym. Oprócz nowej podłogi, sufitów i oświetlenia, centrum zyskało nowy design oraz kolorystykę, którą widać na nowych elementach dekoracyjnych i logo.
Koszt całej inwestycji to 12 mln zł. –
To nie koniec zmian i w najbliższych tygodniach jeszcze kilka razy zaskoczymy naszych klientów – zapowiada Agnieszka Nizio, dyrektor CH 3 Stawy.
3 Stawy rozpoczęły swoją działalność równo 15 lat temu (1999 r.) jako jedne z pierwszych centrów handlowych na Śląsku. Rynek nowoczesnych i dużych centrów handlowych ciągle raczkował w Polsce i dopiero kilka lat później wszedł w fazę gwałtownego rozwoju. Wielu mieszkańców regionu po raz pierwszy właśnie w 3 Stawach zetknęło się z wielką powierzchnią handlową wypełnioną licznymi sklepami znanych marek.
-
Uznaliśmy, że po 15 latach musimy czymś pozytywnie zaskoczyć klientów, a przy okazji wykonać technologiczny krok naprzód – podkreśla Agnieszka Nizio. -
Naszym celem było stworzenie nowoczesnego i stylowego wnętrza, ale także wprowadzenie rozwiązań, które ułatwią robienie zakupów i uprzyjemnią pobyt w centrum.
Po przyjeździe do centrum od razu rzucają się w oczy zmodernizowane wejścia – zarówno wejście główne, jak i od strony parkingu. Przy wejściu głównym już w listopadzie powstanie nowa kawiarnia oraz zostanie powiększona działająca w centrum apteka. Przy wejściu od strony parkingu podziemnego pod koniec października zostaną otwarte dwa biura podróży. Na fasadzie centrum pojawił się nowy logotyp, który kolorystyką i formą nawiązuje do ulubionego dla katowiczan miejsca wypoczynkowego, bezpośrednio sąsiadującego z centrum. Mowa oczywiście o Dolinie Trzech Stawów, dlatego w elementach dekoracyjnych dominują odcienie niebieskiego oraz zielony – woda i przyroda.
-
Położyliśmy prawie 6000 m kw. nowych posadzek oraz zainstalowaliśmy 1600 m kw. sufitu napinanego – podaje liczby Agnieszka Nizio. -
Wokół wejść do butików oraz na ścianach pojawiły nowe dekoracje nawiązujące kolorystyką do nowego logo. W budynku pojawiło się także nowe i jeszcze bardziej ekologiczne oświetlenie, m.in. charakterystyczne ,,krople” nad wejściem z parkingu podziemnego. Odwiedzającym centrum od razu w oczy rzuci się stylowa mała architektura – kolorowe pufy i nowe kwietniki – wymienia dyrektor CH 3 Stawy.
Dużym udogodnieniem dla klientów będą nowe elementy nawigacji w obiekcie. W październiku pojawią się nowe oznakowania i interaktywne plany centrum, które nie tylko pomogą zlokalizować sklep, ale także będą źródłem wiedzy o obowiązujących promocjach i ofertach specjalnych. W całym budynku będzie można korzystać także z wi-fi.
Koszt całej inwestycji wyniósł 12 mln zł. Centrum zapowiada, że to nie koniec zmian i w najbliższym czasie w centrum pojawią się kolejne nowości.
-
W tzw. kręgu restauracyjnym w listopadzie pojawi się nowe umeblowanie – zapowiada dyrektor CH 3 Stawy -
Powstanie także nowe miejsce do spędzania czasu z dziećmi oraz strefa do wypoczynku i pracy dla dorosłych. Na parkingu podziemnym pojawią się lada dzień strefy z udogodnieniami dla rowerzystów. Na fasadzie centrum od strony A4 pojawi się jeden z największych w Polsce podświetlanych bannerów reklamowych. Szykujemy także niespodzianki dla Klientów, którzy także będą mogli razem z nami coś zmodernizować.
Tagi: