Mon Credo, perfumeria specjalizująca się w sprzedaży perfum niszowych i selektywnych otwiera nowy salon. Od 14 maja klienci będą mogli zagłębiać się w świat unikatowych zapachów Mon Credo w centrum handlowym przy ulicy Puławskiej 2.
W Polsce stale przybywa konsumentów doceniających niezwykłe, niszowe zapachy. Stając naprzeciw ich oczekiwaniom Perfumeria Mon Credo otwiera swój drugi salon w Warszawie. Znaleźć w nim będzie można zapachy najbardziej cenionych na świecie kreatorów perfum, m.in.: Marka Buxtona, Bertranda Duchaufour’a czy Romano Ricci, a także kosmetyki pielęgnacyjne i makijażowe, takich marek jak: Swiss Line, Valmont czy By Terry.
-
Gorąco zapraszamy wszystkich do odwiedzenia nowego salonu w dniu otwarcia. Będzie to doskonała okazja do zapoznania się z nowościami perfumeryjnymi i trendami na rynku. Dodatkowo dla wszystkich osób, które zawitają do perfumerii w CH Plac Unii przygotowaliśmy niespodziankę – rabat w wysokości 10% na zakup wszystkich produktów w dniach 14-21 maja - mówi Katarzyna Czech, manager perfumerii Mon Credo.
Pierwsza perfumeria Mon Credo została otwarta w 2012 roku w centrum Warszawy, w ekskluzywnym domu handlowym Vitkac przy ul. Brackiej 9.
- F
undamentem naszej firmy są przede wszystkim ludzie. Zgrany zespół profesjonalistów cechuje kompleksowa znajomość produktów oraz wiedza z zakresu perfumiarstwa i kosmetologii. Oferta perfumeryjna jest stale poszerzana o nowe, często niedostępne nigdzie indziej produkty. W asortymencie Mon Credo można znaleźć zarówno klasyczne wody toaletowe i perfumowane, a także bardzo luksusowe ekstrakty perfum. Nowy salon będzie mieścił się w centrum handlowym Plac Unii. Jest to stylowe miejsce z duszą, w samym sercu Warszawy, idealnie oddające charakter i unikatowość naszych produktów - dodaje Katarzyna Czech.
Tagi: