Lidl po raz trzeci wprowadza ofertę promocyjną, w ramach której klienci sieci będą mogli otrzymać książkę kulinarną. Tym razem jej tematem są ryby i owoce morza, a autorami – Karol Okrasa, szef kuchni, i Dorota Wellman, dziennikarka. W ubiegłych latach książki Lidla cieszyły się ogromną popularnością, dlatego nakład książki wyniesie aż 2 mln egzemplarzy. Promocja zacznie się 23 listopada w sklepach Lidl w całej Polsce.
Jak pokazują dane Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki
Żywnościowej, przeciętny Polak zjada zaledwie ok. 13 kg ryb w ciągu roku
. Chętnie sięgamy po nie w okresie świątecznym, jednak na co dzień ryby
i owoce morza rzadko goszczą na polskich stołach. Zdaniem ekspertów, to
zdecydowanie za mało.
-
Ryby i owoce morza mogą wydawać się
mało dostępnym i trudnym w obróbce oraz przygotowaniu produktem. Nic
bardziej mylnego – ryby bowiem są nie tylko smaczne i zdrowe, lecz także
można je szybko i z łatwością przyrządzić. Wystarczy tylko wiedzieć,
jak je wybierać i w jaki sposób z nimi postępować oraz z czym je łączyć.
Taką wiedzę przekazujemy klientom Lidla wspólnie z Dorotą Wellman w
naszej nowej książce – mówi Karol Okrasa, szef kuchni i współautor
książki „Ryby są super”. Zdaniem kucharza, walka z mitami na temat ryb
jest ważna, ponieważ są one bogatym źródłem kwasów tłuszczowych z
rodziny omega-3, minerałów i witamin, które pozytywnie wpływają na
zdrowie.
Książka, w której na prawie trzystu stronach
zgromadzono osiemdziesiąt wcześniej niepublikowanych na stronie
kuchnialidla.pl przepisów na ryby i owoce morza, będzie dostępna w
świątecznej promocji w sklepach Lidl w całej Polsce już od 23 listopada.
Aby zdobyć jeden z dwóch milionów egzemplarzy, wystarczy zebrać sześć
naklejek. Każda jest przyznawana klientowi za zakupy o wartości minimum
50 zł . Po zebraniu naklejek należy dopłacić w kasie sklepu 1 grosz i
odebrać swoją książkę „Ryby są super” . Szczegóły dotyczące promocji
będą dostępne na stronie lidl.pl.
Tagi: