Minął rok od otwarcia Komputronik Megastore w Warszawie, pierwszego w Polsce centrum nowoczesnych technologii. W tym czasie poszerzona została oferta RTV i AGD, zaś sam salon stał się istotnym punktem na mapie Warszawy. Z okazji pierwszych urodzin na klientów czekały liczne promocje na sprzęt elektroniczny oraz turniej gier komputerowych.
Warszawski Komputronik Megastore powstał w kwietniu 2013 roku jako nowoczesny sklep z elektroniką. Na powierzchni 2 tys. m kw. prezentowana jest szeroka oferta sprzętu IT, elektroniki użytkowej oraz nowe technologie przeznaczone dla gospodarstw domowych i firm. Jednym z innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w salonie jest zastąpienie tradycyjnych wózków i koszyków zakupowych tabletami ze specjalnym oprogramowaniem. Po zeskanowaniu kodu towaru, przejściu przez procedurę wyboru produktu do koszyka i opłaceniu należności, kupujący natychmiast odbiera towar. Dodatkowo, klienci tego ostatniego mogą na terenie Warszawy skorzystać również z usługi Turbokurier, zapewniającej dostawę zakupionych produktów w ciągu 2 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia.
W warszawskim Komputronik Megastore znajduje się również Strefa Gier, w której odbywają się premiery i turnieje gier, a także Strefa Wiedzy, przeznaczona do prezentacji produktów, szkoleń oraz eventów. W ciągu ostatniego roku salon uzyskał pierwotnie zakładaną formę również dzięki poszerzaniu oferty o sprzęt AGD oraz coraz intensywniej rozwijającej się kategorii produktów elektroniki użytkowej, takiej jak smartfony. Powstała również specjalna strefa dla nowinek technicznych.
- Sukces sklepu w Warszawie, a ostatnio również w Poznaniu pokazuje, że formuła Megastore była właściwym kierunkiem. Oba salony są pozytywnie oceniane przez klientów i współpracujących z nami producentów. Oprócz ekspozycji i sprzedaży sprzętu elektronicznego regularnie staramy się organizować specjalne szkolenia, prezentacje, premiery czy turnieje gier, tak aby klient przychodził do naszych salonów nie tylko na zakupy, ale również w celach poznawczych i rozrywkowych. Same atrakcje związane z pierwszymi urodzinami warszawskiego Komputronik Megastore zgromadziły w ciągu dwóch dni ponad 2 tysiące osób – podsumowuje Joanna Tobiszowska, dyrektor działu marketingu Komputronik S.A.
Tagi: