W FACTORY można kupić markową odzież w cenach obniżonych od 30 do 70%. Wśród najemców sieci znajdują się m.in.: Benetton, Calvin Klein, Lacoste, Pepe Jeans, Nine West, Adidas, Puma, Reserved, Simple, Tommy Hilfiger, Venezia czy Vero Moda.
- Celem wprowadzenia kampanii już 1 marca jest podkreślenie dostępności markowego asortymentu wiosennego, który można kupić w cenach dużo niższych niż najnowsze kolekcje w tradycyjnych centrach. Klienci FACTORY już teraz mogą przygotować nową garderobę na prawdziwe przyjście wiosny, nie tracąc na jakości produktu, a zyskując cenowo – mówi Jolanta Matyńska-Kalata, Marketing Manager Neinver Asset Management.
FACTORY to centra outlet zarządzane przez firmę NEINVER, hiszpańską grupę kapitałową koncentrującą swoją działalność na projektowaniu, promocji oraz zarządzaniu portfolio inwestycji w europejskim sektorze nieruchomości. NEINVER wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii w 1996 roku, a na rynek polski w 2002 roku Obecnie w Polsce znajdują się trzy centra outlet FACTORY: FACTORY Warszawa Ursus, FACTORY Wrocław i FACTORY Poznań, dysponujące 42 500 m² łącznej powierzchni handlowej.
FACTORY outlet serdecznie zaprasza.
Zobacz więcej informacji o FACTORY Outlet Warszawa Ursus
Tagi: