Dla wszystkich, którzy potrzebują alternatywy dla wszechobecnych sportowych emocji, centrum handlowe Klif w Gdyni przygotowało zakupowe atrakcje. Od 12 czerwca do 13 lipca warto regularnie zaglądać na stronę www i profil CH Klif na Facebooku. Pod hasłem: „Jeśli nie mundial… to co?” rusza akcja zakupowych zniżek i wyjątkowych promocji.
Gratka dla łowców okazji
12 czerwca na stronie internetowej CH Klif została ogłoszona akcja – „Jeśli nie mundial… to co?” - dedykowana wyjątkowym propozycjom od butików, które zdecydowały się wziąć w niej udział. Z bogatej oferty promocyjnej, która regularnie będzie pojawiać się na stronie, skorzystają osoby, które przyjdą do danego sklepu i podadzą hasło: „Jeśli nie mundial… to co?” lub pokażą na telefonie/tablecie grafikę mundialową czy też ofertę od danego najemcy. W ramach akcji prowadzone będą również dwa konkursy na Facebooku.
Pierwszy z nich potrwa od 16 do 23 czerwca, a jego uczestnicy będą mieli za zadanie udzielić kreatywnej odpowiedzieć na zadane pytanie. W tym konkursie każdy będzie mógł wziąć udział – bez względu na to czy zrealizuje zakupy w sklepach biorących udział w akcji, czy też nie. Do wygrania będzie dwuosobowy voucher wellness o wartości 400 PLN oraz cztery zestawy markowych kosmetyków. Drugi konkurs zostanie ogłoszony na zakończenie akcji, a warunkiem wzięcia w nim udziału i odbioru nagrody będzie przedstawienie paragonu z zakupów zrealizowanych w Klifie w okresie od 12.06 do 13.07 na minimum 30 PLN. W konkursie biorą udział wszystkie paragony, nie tylko z oferty salonów biorących udział w akcji mundialowej.
Szczegółowe zasady konkursów będą określone w regulaminach konkursowych. Organizator przewidział nagrodę główną w postaci weekendowego pobytu SPA dla dwóch osób w Hotelu Mistral Sport****, oraz nagrody dodatkowe - cztery zestawy luksusowych kosmetyków.
Tagi: