–
Każdemu należy się odrobina stylu, szyku i luksusu, niezależnie od portfela – wyjaśnia Monika Magner, dyrektor Europy Centralnej. –
Dlatego razem z blogerami zajmującymi się modą i life-stylem chcemy udowodnić, że przy każdym budżecie można stworzyć zestawy, czy stylizacje, które przypadną do gustu każdemu mieszkańcowi regionu. Na potrzeby akcji wydzielamy specjalne pomieszczenie, gdzie będzie można nie tylko zobaczyć stylizacje przygotowane przez internetowych fascynatów mody, ale też w praktyce sprawdzić, ile musimy na nią wydać. Tą akcją chcemy też inspirować mieszkańców Śląska do tego, aby wypracowywali swój styl i czuli się modnie i wygodnie każdego dnia.
„EC Blog-Spot” to także spotkania z blogerami. Akcja startuje już w czwartek, 7 sierpnia o godz. 18:00. W specjalnej przestrzeni w Europie Centralnej powstało miejsce, gdzie będzie można nie tylko przyjrzeć się stylizacjom blogerów, ale także porozmawiać z nimi, czy zapytać o radę. W tym specjalnym projekcie swój udział potwierdziło już wielu miłośników dobrego stylu związanych ze Śląskiem i dzieleniem się swoją twórczością w sieci. Są to między innymi: Adrian Kamiński (www.modefrends.pl), Kamil Luchota (liszotee.blogspot.com), Kaja Rogacz (kefashionsisters.blogspot.com), Milena Bekalarska (majlena-fashion.blogspot.com), Inez Oszek (greenfia.blogspot.com), Anna Klimas-Bartoń (45stopni.blogspot.com), Magdalena Kosman (cafeavecmag.blogspot.com) i wielu innych.
–
Angażując lokalnych blogerów chcemy też podkreślić nasz silny związek z regionem – dodaje Marta Gołębiowska, leasing manager Europy Centralnej. –
Każdy z nich prezentuje inny styl, a w swojej działalności zwraca uwagę na inne obszary modowej aktywności. Stąd pomysł połączenia potrzeb klientów z możliwością rozwoju dla tych młodych specjalistów.
W akcji Europa Centralna Blog-Spot swój udział potwierdziły marki: Cubus, Lindex, Cropp, Coccodrillo, Yes, Takko, Deichmann, CCC –
To dla nas dodatkowe i niestandardowe rozwiązanie wspierające promocję naszych najemców – wyjaśnia Katarzyna Skalska, dyrektor marketingu Europy Centralnej. –
Łącząc produkty marek dostępnych w Centrum, nie tylko prezentujemy ciekawe stylizacje, ale także pomagamy klientom w dokonaniu decyzji zakupowych, umożliwiając jednocześnie skorzystanie z fachowej pomocy czy doradztwa prowadzonego przez ludzi, dla których styl jest niczym ich pierwsze imię. Akcja w założeniach ma potrwać do końca roku i zakłada organizację 5 spotkań oraz cotygodniowe zmiany stylizacji przygotowywane przez blogerów z produktów dostępnych u naszych najemców.
Podczas czwartkowego spotkania w Europie Centralnej stylizacje przygotuje Adrian Kamiński, prowadzący blog ModeFriends.pl. Więcej szczegółów na temat akcji na stronie internetowej CH Europa Centralna.
Tagi: