Marka Zuccastregata do tej pory znana była wyłącznie na rynku włoskim. Od czterech miesięcy z powodzeniem funkcjonuje jednak także w Polsce. Pierwszy salon otwarty został przy ulicy Puławskiej 2 w Warszawie, a już teraz marka planuje kolejne otwarcia.
Zuccastregata, znana jest z dobrej jakości materiałów i włoskiego stylu. Firma od 20 lat oferuje szeroki asortyment odzieży, obuwia i dodatków w żywych kolorach i fantazyjnych wzorach, kierowanych do dorosłych, dzieci i niemowląt.
Obecnie trwa proces ekspansji włoskiej marki na rynki zagraniczne. Pierwszy sklep w regionie Europy Środkowo-Wschodniej powstał w Polsce ze względu na potencjał rynku konsumenckiego. Salon w Warszawie zajmuje powierzchnie 35 mkw. i charakteryzuje się eleganckim minimalizmem. Na tle białych mebli i akcesoriów wyeksponowane zostały charakterystyczne, różnobarwne produkty.
Firma nie zamierza zaprzestać na jednym salonie. W planach jest rozwój, przede wszystkim na terenie galerii handlowych w strategicznych lokalizacjach największych miast Polski oraz rozwój sieci poprzez system franczyzy. Obecnie trwają również prace nad uruchomieniem sklepu internetowego i wprowadzeniem nowej, wiosennej kolekcji.
Tagi: