Z początkiem roku nowy właściciel zamknął wszystkie sklepy sieci w centrach handlowych. Marka pracuje nad nową koncepcją, która jest w fazie przygotowań. Szczegóły będą znane pod koniec roku. W najbliższym czasie jednak centra nie pozostają w obszarze zainteresowań właścicieli marki.
Jak informuje przedstawiciel marki, następuje rebranding
HiMountain oraz zmiana właściciela. Wcześniej była nim firma Mount Sp. z
o.o. obecnie trwa okres przejściowy, gdzie HiMountain przechodzi w ręce
GLOBEWALKER Sp z o. o. Sklepy obecnie są wycofywane z rynku, jednak wcześniejszy właściciel nadal korzysta z logo brandu. GLOBEWALKER
planuje wprowadzić zupełnie nowy koncept sprzedaży, czyli odejście od
handlu poprzez salony w centrach handlowych, na rzecz show roomów
zlokalizowanych przy ulicach, gdzie znaczna większość kolekcji będzie
tworzona w Polsce. Nadal będzie to odzież outdoorowa pod obecną nazwą.
Tagi: