Znamy już laureatów Fashion Website Awards

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-09-01 | 13:20
Wittchen, Vip Syle, PHU Obsession i Intymna.pl według oceny jurorów siódmej edycji Fashion Website Awards mają najlepsze sklepy internetowe w branży mody.
29 sierpnia, podczas Targów Mody Poznań, odbyło się uroczyste wręczenie nagród Fashion Website Awards. W tej edycji konkursu oceniane były sklepy internetowe z branży mody. Nagrodę główną zdobył sklep internetowy Wittchena (www.sklep.wittchen.com). Firma otrzymała statuetkę FWA, promocję od wydawnictwa Promedia i laptopa od firmy Insert – producenta przyjaznego systemu ERP Navireo, wspomagającego zarządzanie w firmach z branży odzieżowo-tekstylnej i obuwniczej. Drugie miejsce przyznano sklepowi www.sklep.vipcollection.pl spółki VIP Style, a trzecie zdobyły ex aequo www.jestesmodna.pl firmy PHU Obsession i www.intymna.pl.
Zgłoszenia pod kątem m.in. estetyki, funkcjonalności, intuicyjności obsługi, form płatności i dogodności dla klienta, oceniało dziesięciu jurorów – przedstawicieli agencji interaktywnych i mediów, projektantów mody oraz specjalistów ds. komunikacji wizualnej.
W składzie jury zasiadali:
- Robert Olszewski,  Head of ARBOinteractive Direct Sales, Board Advisor ARBOinteractive.
- Przemysław Fura, Interactive Director w Open and Partners (Lowe Group Poland).
- Monika Onoszko, dyrektor artystyczny grupy kreatywnej onoMono, szefowa działu mody w wydawnictwie Promedia.
- Marek Witt, stylista i projektant.
- Marek Borowiński, specjalista w dziedzinie psychologii koloru w internecie.
- Eliza Mrowińska, redaktor naczelna, Galeriehandlowe.pl
- Karolina Kucharska, redaktor prowadząca portalu LaMode.info, stylistka.
- Andrzej Kwaśniewski, redaktor naczelny serwisu modowo-lajfstajlowego dla kobiet ModaiJa.pl, redaktor Agencji Prasowo-Fotograficznej MWmedia.
- Sobiesław Książek, redaktor naczelny portalu Foto-Fashion.com.
- Jacek Święch, właściciel FashionMedia.pl, fotograf mody.
Konkurs Fashion Website Awards organizowany jest dwa razy w roku. W lutym wybierane są najlepsze strony firmowe, natomiast w sierpniu najlepsze sklepy internetowe z branży mody. Pomysłodawcą konkursu jest wydawnictwo Promedia Jerzy Osika. Partnerami FWA są Międzynarodowe Targi Poznańskie i Insert – producent przyjaznego systemu ERP Navireo, wspomagającego zarządzanie w firmach z branży odzieżowo-tekstylnej i obuwniczej.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-08-27 do 2011-09-11

Zobacz także

Znamy już laureatów Fashion Website Awards

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.