Restauracja w Warszawie przy ulicy Górczewskiej 124 będzie nawiązywać do norweskiej narracji, w stronę której North Fish zmierza. Nowością będzie wspomniana możliwość zamówienia ryb i owoców morza, które będą grillowane na oczach klientów. W tej formule pojawią się nowe, niedostępne w innych lokalizacjach gatunki ryb i owoców morza (np. dorada, pstrąg czy ośmiornice).
Otwarcie restauracji w nowej formule jest jedną z wielu zmian - w całej sieci wprowadzane są nawiązania do norweskiej inspiracji. Na wielu elementach pojawia się charakterystyczny dla tego kraju wzór swetra – Marius Genser. Ostatnią wprowadzoną nowością była „Nowa Flota Kanapek” podawanych w wypiekanym na miejscu pieczywie. Nazwy kanapek nawiązują do okrętów wikingów – Knarr, Snekkar i Drakkar.
Aktualnie sieć North Fish to 36 restauracji, których właścicielem jest kielecka firma North Food Polska S.A. Większość lokali ma charakter dostosowany do centrów handlowych, ale w sieci znajduje się także jedna restauracja w formacie „Street” zlokalizowana przy warszawskim Nowym Świecie.
Tagi: