Dobra sytuacja centrum, wzrost obrotów i liczby klientów zachęcił kluczowych najemców do zwiększenia powierzchni sprzedaży. Wyniki handlowe odnotowywane przez M1 Poznań potwierdziły rosnące zainteresowanie klientów ofertą centrum. W związku z tym kilku kluczowych najemców zdecydowało się na powiększenie i remodeling swoich sklepów.
Dwie najpopularniejsze marki obuwnicze w Polsce prawie dwukrotnie (do ponad 600 m kw.) zwiększą swoją powierzchnię. Pierwszy ze sklepów pojawi się w czerwcu - w miejsce kończącego współpracę z M1 Poznań sklepu sieci Intersport. Drugi rozpocznie działalność w nowej odsłonie w sierpniu. Do podobnego formatu – czyli ponad 600 metrów kwadratowych powiększy się sklep wiodącej sieci kosmetyczno-drogeryjnej.
Dodatkową dobrą wiadomością dla tych klientów którzy cenią sobie nie tylko zakupy ale i dobrą kawę będzie rozpoczęcie działalności w M1 Poznań najsłynniejszej sieci kawiarni na świecie. „Kawowa wyspa” zostanie otwarta w połowie bieżącego roku.
Tagi: