Sieć supermarketów Bricomarché zamierza rozwinąć nowy koncept, dzięki któremu zwiększy się komfort zakupów dla klientów. W ramach projektu zwiększy się średnia powierzchnia supermarketów do 2.000 mkw. oraz zostaną rozwinięte części zewnętrzne przeznaczone na ekspozycje asortymentu ogrodowego oraz materiałów budowlanych.
Bricomarché to sieć 78 supermarketów typu „dom i ogród”, oferująca artykuły do majsterkowania, materiały budowlane, artykuły dekoracyjne oraz asortyment związany z ogrodem. W ofercie supermarketu znajdują się także dodatkowe usługi, jak oprawa obrazów, pomoc w transporcie zakupionych towarów czy też cięcie drewna oraz możliwość skorzystania ze specjalnej karty kredytowej. Oferowane towary i usługi dostępne są w korzystnej cenie i w dobrej jakości.
Wraz z wprowadzeniem zmian w koncepcie Bricomarché zwiększy się w liczba sprzedawanego asortymentu do 22.000 produktów. Dzięki takiemu posunięciu klienci będą mogli wybierać z szerokiego wachlarza całej gamy produktów. Dodatkowo w odpowiedzi na oczekiwania klientów zostaną zdecydowanie powiększone działy artykułów dekoracyjnych oraz asortymentu związanego z ogrodem. Zgodnie ze strategią Grupy, sklepy Bricomarché tworzone są w małych i średnich miejscowościach, gdzie większość osób mieszka w domach z ogrodem i chętnie inwestuje w zakup roślin oraz sprzętu ogrodniczego.
Bricomarché poszerza cały czas sieć dostawców, poszukując dla swoich klientów najbardziej atrakcyjnych produktów w najbardziej korzystnych cenach. Sukces sieci polega także na tworzeniu sklepów przyjaznych zarówno dla klientów, jak i pracowników.
Tagi: