POLOmarket Sp. z o.o., właściciel znaku POLOmarket i operator sklepów pod tym samym szyldem, będzie realizował strategię rozwoju opartą na budowie nowoczesnych, wygodnych i przyjaznych klientom supermarketów.
Sklepy grupy POLOmarket będą jak dotychczas prowadziły działalność pod logo „POLOmarket – mój ulubiony”. Natomiast sklepy spółki market-Detal, które do 31 grudnia 2014 roku funkcjonowały w ramach Grupy POLOmarket, stanowią obecnie konkurencję wobec sieci POLOmarket.
Wszystkie sklepy prowadzone przez market-Detal Sp. z o.o. są zobowiązane do zaprzestania - najpóźniej do 14 stycznia 2015 roku - eksponowania na budynku, w jego otoczeniu, jak i w samym sklepie zastrzeżonego znaku towarowego POLOmarket oraz innych oznaczeń i atrybutów identyfikowanych nierozerwalnie z siecią POLOmarket, a także do zaprzestania posługiwania się marką POLOmarket we wszelkich materiałach reklamowych.
Tagi: