Wyróżniony aż czterema nominacjami magazyn, zdobył nagrodę w kategorii content marketing – galerie handlowe. Wzorowany na najlepszych pismach modowych na całym świecie, jest jednym z topowych wydawnictw w sektorze custom publishing. Doceniony już wcześniej przez specjalistów z branży, dostarcza inspiracji Klientom Domu Mody Klif w Warszawie i Centrum Handlowego Klif w Gdyni oraz wszystkim, którzy poszukują najnowszych informacji ze świata mody oraz szeroko pojętego stylu życia. Magazyn jest przygotowywany i wydawany przez Valkea Media.
Magazyny Domu Mody Klif i Centrum Handlowego Klif w Gdyni zostały docenione i nominowane przez jury Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2016 aż w trzech kategoriach: content marketing – moda, magazyn dla klientów B2C (nakład powyżej 10 000 egz.) oraz strategia content marketing dla klientów, jako jeden z elementów globalnej strategii komunikacji opartej na marketingu treści. Podczas obrad nad przyznawaniem nagród, Jury Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2016 utworzyło dodatkową, czwartą kategorię konkursową „Galerie Handlowe”, w której właśnie Magazyn Mody Klif zdobył złoto! O niezwykle wysokim poziomie tegorocznej edycji świadczą burzliwe obrady oraz surowe oceny od jury. Wyłonione ostatecznie i zakwalifikowane do finału prace, stanowiły crème de la crème wszystkich zgłoszeń. Tym bardziej, przyznane Magazynowi Mody Klif wyróżnienie jest cenne i motywujące do dalszej pracy nad zawartością, która w ostatecznym rozrachunku największą satysfakcję przynosi odbiorcom. Największe wrażenie na Jury tegorocznej edycji zrobiła niezwykle udana modernizacja edytorska i graficzna magazynu w kierunku segmentu mody wysokiej, odpowiadająca na oczekiwania grupy docelowej.
Magazyn Mody Klif jest głównym elementem szerszej strategii content marketingowej. Ma ona na celu pozycjonowanie marki Klif jako eksperta z dziedziny mody w oczach warszawskich i trójmiejskich fashionistek. To pozycja skierowana do wymagających czytelników, którzy interesują się światem mody i cenią produkty z najwyższej półki. Tej wiosny magazyn przeszedł totalną metamorfozę. Większy format (230×300 mm) i szlachetny matowy papier w połączeniu z nowatorskim projektem layoutu pozwoliły na uzyskanie efektu wyjątkowej elegancji i wyróżnienie się na tle innych tego typu wydawnictw. W zawartości magazynu nadal kluczową treścią pozostaje wysoka moda, którą można obserwować na wybiegach lub w butikowych salonach Domu Mody Klif oraz Centrum Handlowego Klif w Gdyni. Uporządkowane układy prezentowanych na stronach zdjęć produktowych nadają rytm znany z najlepszych szpalt branży modowej. Nowością są efektowne, przeskalowane kompozycje przedmiotowe, pozwalające nie tylko pokazać produkty najemców, ale też zaspokoić najbardziej wysublimowane potrzeby estetyczne Klientów. Sesje zdjęciowe realizowane są przez znanych i cenionych fotografów mody we współpracy z czołowymi stylistami. Dzięki temu powstają zdjęcia, które zachwycają nowatorską formą prezentacji, utrzymanej w klimacie współczesnego modernizmu. W połączeniu z selektywnym, wielokanałowym systemem dystrybucji do grupy docelowej, Magazyn Mody Klif tworzy jakość, która od lat plasuje go w czołówce pism custom publishing.
Tagi: