Złote Szpalty dla magazynów Centrów Handlowych Klif

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-06-16 | 17:07
Wyróżniony aż czterema nominacjami magazyn, zdobył nagrodę w kategorii content marketing – galerie handlowe. Wzorowany na najlepszych pismach modowych na całym świecie, jest jednym z topowych wydawnictw w sektorze custom publishing. Doceniony już wcześniej przez specjalistów z branży, dostarcza inspiracji Klientom Domu Mody Klif w Warszawie i Centrum Handlowego Klif w Gdyni oraz wszystkim, którzy poszukują najnowszych informacji ze świata mody oraz szeroko pojętego stylu życia. Magazyn jest przygotowywany i wydawany przez Valkea Media.
Magazyny Domu Mody Klif i Centrum Handlowego Klif w Gdyni zostały docenione i nominowane przez jury Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2016 aż w trzech kategoriach: content marketing – moda, magazyn dla klientów B2C (nakład powyżej 10 000 egz.) oraz strategia content marketing dla klientów, jako jeden z elementów globalnej strategii komunikacji opartej na marketingu treści. Podczas obrad nad przyznawaniem nagród, Jury Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2016 utworzyło dodatkową, czwartą kategorię konkursową „Galerie Handlowe”, w której właśnie Magazyn Mody Klif zdobył złoto! O niezwykle wysokim poziomie tegorocznej edycji świadczą burzliwe obrady oraz surowe oceny od jury. Wyłonione ostatecznie i zakwalifikowane do finału prace, stanowiły crème de la crème wszystkich zgłoszeń. Tym bardziej, przyznane Magazynowi Mody Klif wyróżnienie jest cenne i motywujące do dalszej pracy nad zawartością, która w ostatecznym rozrachunku największą satysfakcję przynosi odbiorcom. Największe wrażenie na Jury tegorocznej edycji zrobiła niezwykle udana modernizacja edytorska i graficzna magazynu w kierunku segmentu mody wysokiej, odpowiadająca na oczekiwania grupy docelowej.
Magazyn Mody Klif jest głównym elementem szerszej strategii content marketingowej. Ma ona na celu pozycjonowanie marki Klif jako eksperta z dziedziny mody w oczach warszawskich i trójmiejskich fashionistek. To pozycja skierowana do wymagających czytelników, którzy interesują się światem mody i cenią produkty z najwyższej półki. Tej wiosny magazyn przeszedł totalną metamorfozę. Większy format (230×300 mm) i szlachetny matowy papier w połączeniu z nowatorskim projektem layoutu pozwoliły na uzyskanie efektu wyjątkowej elegancji i wyróżnienie się na tle innych tego typu wydawnictw. W zawartości magazynu nadal kluczową treścią pozostaje wysoka moda, którą można obserwować na wybiegach lub w butikowych salonach Domu Mody Klif oraz Centrum Handlowego Klif w Gdyni. Uporządkowane układy prezentowanych na stronach zdjęć produktowych nadają rytm znany z najlepszych szpalt branży modowej. Nowością są efektowne, przeskalowane kompozycje przedmiotowe, pozwalające nie tylko pokazać produkty najemców, ale też zaspokoić najbardziej wysublimowane potrzeby estetyczne Klientów. Sesje zdjęciowe realizowane są przez znanych i cenionych fotografów mody we współpracy z czołowymi stylistami. Dzięki temu powstają zdjęcia, które zachwycają nowatorską formą prezentacji, utrzymanej w klimacie współczesnego modernizmu. W połączeniu z selektywnym, wielokanałowym systemem dystrybucji do grupy docelowej, Magazyn Mody Klif tworzy jakość, która od lat plasuje go w czołówce pism custom publishing.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-08-01 do 2016-08-31

Złote Szpalty dla magazynów Centrów Handlowych Klif

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.