Zespół marketingu Galerii Katowickiej w finale prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-06-03 | 16:08
Dyrektor marketingu i PR Galerii Katowickiej oraz jego zespół jako jedyni będą reprezentować polską branżę centrów handlowych w finale prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015, który wyłania liderów polskiego marketingu. Spośród wszystkich nominowanych kapituła wybrała przedstawicieli Galerii do ścisłego finału aż w 3 kategoriach: Dyrektor Marketingu Roku 2015, Team Marketingowy Roku 2015 oraz Osobowość Marketingu: Thinking Outside the Box (nagroda specjalna).
Dawid Prymas to manager marketingu i PR z 14-letnim doświadczeniem i wyróżnieniami za zrealizowane projekty. Stanowisko dyrektora marketingu i PR Galerii Katowickiej zajmuje od lipca 2014 roku. W czerwcu zeszłego roku do jego zespołu dołączył Aleksander Poltier, koordynator marketingu galerii, dziennikarz, event i PR manager z dużym doświadczeniem. Od tej pory, jako zespół, zrealizowali wiele innowacyjnych projektów i kampanii dzięki którym Galerię Katowicką odwiedziło w 2015 roku aż o 2,4 mln klientów więcej niż w roku poprzedzającym. W 2016 roku odwiedzalność Galerii Katowickiej utrzymuje się na poziomie zbliżonym do - rekordowego do niedawna - poziomu 1,2 mln Klientów miesięcznie, co przy utrzymaniu tego trendu powinno zagwarantować kolejny rekord na koniec tego roku. Zrealizowane projekty dały również znaczące wzrosty sprzedaży. Rok 2015 zakończył się wysokim, bo aż 23% wzrostem. W kolejnych miesiącach roku 2016 dynamika wzrostu sprzedaży nie zwalnia, sięgając w szczycie nawet + 24,5%.
Wszystko zaczęło się na ostatniej gali PRCH Retail Awards 2015, podczas której jeden z projektów, zrealizowany po 2 miesiącach pracy dla branży centrów handlowych, otrzymał wyróżnienie w kategorii Najlepsza kampania pro-sprzedażowa roku. Chwilę później inny projekt został dostrzeżony przez kapitułę prestiżowego konkursu Loyalty Awards 2015, która nominowała go aż w dwóch kategoriach: Innowacja Roku 2015 oraz Najlepszy Nowy Program Lojalnościowy Roku 2015. Rozwiązania Galerii Katowickiej prezentowane były również podczas Customer Loyalty Summit 2016 w kategorii najlepsze praktyki w retail / retail marketingu w ostatnim czasie.
Aktualnie, aż dwa projekty marketingowe Galerii Katowickiej znajdują się w wąskim gronie finalistów międzynarodowego konkursu ICSC 2016 Solal Global Marketing Awards. Nagrody określane mianem Oskarów branży zostaną rozdane już w przyszłym tygodniu w Berlinie podczas 2016 ICSC European Marketing Conference.
Galeria Katowicka jest pierwszym centrum handlowym wybranym przez Narodowe Centrum Kultury do wąskiego grona liderów kultury w Polsce a Projekt Wyższy Poziom Galerii Katowickiej – w ramach którego odbyło się ponad 250 unikalnych wydarzeń - uznany został za jeden z najlepszych projektów CSR w kraju i w Europie. Autorka jednego ze spektakli, stworzonego specjalnie na potrzeby sceny w Galerii Katowickiej, pierwszej w Europie sceny dużego teatru publicznego w galerii handlowej, wcześniej wyróżniona Paszportem Polityki, została nominowana do prestiżowej Nagrody Literackiej Nike 2016. Spektakl uznano za jedno z 10 najważniejszych wydarzeń teatralnych w Polsce a inny, grany również tylko w Galerii Katowickiej, znalazł się w czołówce konkursu na najlepsze wykonanie polskiej sztuki współczesnej.
Galeria Katowicka powołała również do życia projekt Katowice Fashion Week - największe modowo-shoppingowe cykliczne wydarzenie na Śląsku, którego marka rośnie w siłę. Zwyciężczyni jednego z castingów w zaledwie 3 miesiące od opuszczenia wybiegu w Galerii Katowickiej podpisała kontrakt ze znaną agencją modelek, opublikowała dwie sesje zdjęciowe w Magazynie Glamour oraz wyjechała do Miami w USA zrealizować pierwszą w swoim życiu kampanię dla znanej, międzynarodowej marki. Ostatnia edycja Katowice Fashion Week przyciągnęła aż 100 000 odwiedzających.
Jak informują organizatorzy, Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 wybrała już zwycięzców tegorocznej edycji plebiscytu. Ich nazwiska zostaną ogłoszone podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się podczas spotkania liderów marketingu i sprzedaży Marketing Summit 2016 w Krakowie, rozszerzonej formuły byłego Kongresu Dyrektorów Marketingu.
Wydarzenie odbędzie się w dniach 6-7 czerwca w ICE Kraków i jest połączone z 1. Europejskim Spotkaniem Liderów Marketingu. Galę zaplanowano na 7 czerwca na godzinę 19:00.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-07-23 do 2016-07-24

Zespół marketingu Galerii Katowickiej w finale prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.