Zapowiedź wiosennej kolekcji Top Secret i Troll

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-02-06 | 09:05
Polskie marki mody Top Secret i Troll rozpoczynają promocję sezonu wiosenno-letniego. Kampania wizerunkowa kierowana jest tak do dotychczasowych klientów jak i wszystkich miłośników mody. Najnowsze kolekcje zostały sfotografowane w intrygującej scenerii Tel Avivu. Zdjęcia dla marki Top Secret wykorzystują ciekawą nowoczesną architekturę i walory malowniczego krajobrazu, stanowiącego tło dla stylizacji ubrań i dodatków z najnowszej kolekcji.
Damskie i męskie sylwetki inspirowane są najnowszymi trendami. Nie brakuje najmodniejszych akcentów marynistycznych i florystycznych. Biały garnitur, żółta bluza, granatowy trencz, tunika w odcieniu różu,  to hity sezonu i odpowiedź na potrzeby współczesnych kobiet. Kolekcja składa się z nowoczesnych form , uzupełnionych klasyką, w kolorystyce opartej na bieli, granacie, niebieskim z akcentami różu o żółtego.
W kolekcji męskiej, inspirowanej klimatem podróży, nowoczesne marynarki komponują się w sportowych  sylwetkach  z szortami czy dżinsem, a bardziej officowy look przełamany jest  kolorem.
Kampania Troll oparta jest na pomyśle, który nawiązuje do wakacji młodych surferów. Odważne zestawienia bluz, T-shirtów, szortów, znakomicie wpisują się w stylistykę lata pełnego wakacyjnego luzu i swobody. Autorem zdjęć jest fotograf mody  Łukasz Pukowiec, który w swoim portfolio ma już m.in edytorial w Voque.
Zaplanowano także liczne działania marketingowe. W kluczowych momentach sezonu przewidziane są  specjalne  akcje dla klientów komunikowane na witrynach i w miejscach sprzedaży  oraz w internecie. Marki Top Secret i Troll będą widoczne w prasie. Publikacje będą miały nie tylko charakter wizerunkowych reklam, ale i projektów specjalnych. Marka wypromowana zostanie także prasie, np. w Twoim Stylu, Avanti, Logo, Claudii oraz w katalogach i insertach, które  prezentują stylizacje wiosennych i  letnich sylwetek,   z kuponami rabatowymi na zakupy.
Prócz licznych akcji Top Secret planuje specjalne kolekcje limitowane, z których marka jest już znana na rynku. Kampania marki Troll skoncentruje się przede wszystkim na magazynach Joy, Glamour Avanteen.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-05-09 do 2015-05-09

Zapowiedź wiosennej kolekcji Top Secret i Troll

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.