Zakupy w zasięgu wzroku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-07-18 | 13:00
Co czwarty klient robi zakupy pod wpływem reklam widzianych w galeriach handlowych. Nowoczesne technologie przyciągają uwagę odwiedzających. Rynek Digital Signage rozwija się bardzo dynamicznie. Jednym z liderów rynku jest firma IMS r&d, która wprowadza nowoczesne systemy w galeriach w całej Polsce.
Czym jest Digital Signage i jakie niesie korzyści?
 
Digital Signage polega na zastosowaniu cyfrowych nośników obrazu w celu przekazania treści reklamowych i informacyjnych. Firma IMS r&d wykreowała autorski system zarządzania video do zastosowań informacyjno-reklamowych. Jest on wdrożony we wszystkich strategicznych dla IMS systemach Digital Signage. Jego głównymi atutami są możliwość zdalnego zarządzania treścią oraz programowanie różnych typów kampanii w wyznaczonych godzinach. Rewolucyjność rozwiązania polega na automatyzacji wyświetlanych komunikatów – odbiorca ma dostęp zawsze do aktualnych danych. Mogą być to promocje, najważniejsze wiadomości dnia lub prognoza pogody. Dzięki temu klient i produkt spotykają się w jednym miejscu. Do narzędzi Digital Signage możemy zaliczyć ekranowe Wayfindery z funkcjami związanymi z obsługą klienta i komunikacją np. drukarką, scanerem kodów lub kamerą, interaktywne stoły z grami dla dzieci, specjalnie przygotowane ładowarki do telefonów i innych urządzeń czy nowo stworzony produkt FOTO BUDKA. Jednym z elementów Disgital Signage są również wielkoformatowe ekrany LED. Z pewnością wzbogacają codzienną komunikację z klientami.
– Dzięki elementowi zaskoczenia, promocyjne i informacyjne bodźce są łatwiej zauważalne oraz efektywniej przyswajalne – tłumaczy Przemysław Świderski, New Business Director IMS.
Rynek Digital Signage rozwija się w Polsce intensywnie. IMS tworzy i wprowadza projekty tej kategorii w całej Polsce. Przykładem spektakularnej realizacji są systemy w krakowskiej Galerii Kazimierz. We wrześniu ubiegłego roku zakończono instalację dwóch dużych nośników ledowych: 12-metrowego ekranu umieszczonego na boku windy i 50-metrowego wzdłuż wewnętrznego patio.
– To był pierwszy tak odważny projekt systemu Digital Signage w Polsce – mówi Przemysław Świderski z IMS. – Ekrany wielkoformatowe to świetna forma reklamowania produktów i usług dostępnych w Galerii oraz innowacyjny sposób na komunikowanie się z klientem. W tym roku IMS ponowił współpracę z Galerią i wykonał niezwykle efektowną instalację na…sufitach. Zamontowano na nich 2 ekrany multimedialne, wykorzystujące interaktywne efekty systemu iFloor, oraz takie funkcje jak grę typu Human Joystick (wykorzystanie ruchu ludzkiego ciała jako "joysticka” do kierowania grą wyświetlaną na ekranie). Najnowszą instalacją IMS jest jeden z najwyższych ekranów LED w Polsce, który został zainstalowany w warszawskiej Galerii Blue City. Wysokość ekranu jest imponująca – wynosi bowiem aż 13,5 m. Zaskakująca mnogość nowoczesnych rozwiązań buduje wielopłaszczyznowe doświadczenia zakupowe odwiedzających oraz podnosi komfort spędzania czasu w galerii handlowej. Taka reklama jest interesująca dla klienta, przykuwa uwagę, a dodatkowo staje się elementem wystroju galerii.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-08-31 do 2016-09-03

Zakupy w zasięgu wzroku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.