–
Sezon letni był dla nas bardzo udany. W lipcu przychody naszych polskich sklepów wzrosły o 19%, a sierpień okazał się jeszcze lepszy - powiedział wiceprezes CDRL, Tomasz Przybyła.
Przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły w sierpniu 14,50 mln zł wobec 11,89 mln zł rok wcześniej. Od początku tego roku (styczeń-sierpień) polskie sklepy sieci Coccodrillo wypracowały już 90,42 mln zł przychodów, czyli o 14% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Bardzo dynamicznie rośnie sprzedaż internetowa. Polski kanał e-commerce wypracował w sierpniu 1,50 mln zł przychodów dla CDRL. Oznacza to wzrost aż o 123% w porównaniu do sierpnia 2015 r., kiedy ten wynik wyniósł 675 tys. zł.
Od początku roku przychody CDRL w polskim internecie wzrosły o 98% r/r do 7,61 mln zł.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.
CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW 28 października 2014 r.
Tagi: